kerstmis / oud op nieuw

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh heerlijk als ik eraan denk :D Zo gezellig gewoon! Vooral al het opzetten van de kerstboom, de gezelligheid gelijk in huis! En dan die kadootjes onder de boom! Zoooo gezellig :D Word er helemaal vrolijk van als ik het al typ :)

Wat wij gaan doen... Heiligavond altijd naar mijn schoonouders toe, 1e kerstdag bij mijn ouders samen met mijn oma's en 2e kerstdag is meestal altijd gewoon lekker thuis met vrienden! :D

En met oud en nieuw weten we nog niet, normaal gaan we gourmetten bij vrienden, maar dit jaar wil ik toch liever thuis blijven voor Joris! Zodat hij tenminste in zijn veilige omgeving zit tijdens het vuurwerk!

2. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Kermis vind ik wel gezellig, heb er ook zin in. Oud en nieuw wat minder maar dat komt omdat ik 2 zonen heb van 10 en 14 jaar oud die helemaal bezeten zijn van vuurwerk en ik vind dat zoooooo eng. In november beginnen ze al met sparen bah ik haat vuurwerk.
    Ben wel benieuwt hoe Norman er op reageerd. Ik denk wel dat we dan lekker thuis blijven.

3. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb er ook zin in! Vorig jaar had ik geen kerstboom opgezet omdat ik hoogzwanger was en het niet zag zitten, maar dit jaar natuurlijk weer wel.

1e kerstdag vieren wij met de hele famillie van mijn man, dat is traditie.
    2e kerstdag komen mijn zus, haar man en kinderen bij ons eten.
    Oud en nieuw weten we nog niet wat we gaan doen, waarschijnlijk nodigen we wat mensen uit want ik wil voor Alyssa het liefst thuisblijven. Sowieso gaan wij op oudejaarsavond de woonkamer flink versieren, want Alyssa is op nieuwjaarsdag jarig. Dus vanaf 00.00 uur is het feest bij ons!

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb niks gelezen! Ik zag alleen maar de eerste paar zinnetjes dat je zin hebt in de kerst... Ik heb er echt werkelijk helemaal géén zin in!
    Boom is leuk, maar al die verplichtingen! Bleh! Ik kan niet wachten tot de lente!

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    kerst is hier de lol eraf aangezien mijn moeder 4 jaar geleden tweede kerstdag is overleden.
    we gaan wel een dagje gourmetten en een dagje naar mijn zus.

nieuwjaar wil ik eigenlijk vragen of mijn zus op wil passen aangezien ik voor het eerst in 5 jaar wel weer een keer wil gaan stappen.
    kijken wat manlief daarvan vind.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Vorrig jaar hebben we bijna de hele kerst in het ziekenhuis gezeten Had olop weeen helaas niet doorgezet.

Dit jaar word het anders. Voorheen was dat ik moest werken met oud of nu nu is het me vriend. Mijn ouders en familie komen lekker hier eten. Daan is dan bijna een jaar.

Oud en Nieuw gaan we naar vrienden. En op nieuwjaardag de NIeuwjaarsduik en 2 jan is Daan jarig.

Ik heb er super veel zin in maar eerst lekker Sinterklaas houden en een dag later de boom op.

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Vraag mij ook af wat wij gaan doen, Keld is dan 4 maanden. Met Nieuwjaar blijven we waarschijnlijk lekker thuis en Nieuwjaarsdag familiebezoek.

Met Kerst gaan we normaal altijd eten bij mijn grootouders en Kerstavond bij mijn schoonouders, maar weet niet of ik dat dit jaar ook ga doen. Lijkt me zo druk en het word s'avonds snel te laat..

Heb dus nog geen gedacht wat en hoe dit jaar!

8. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Noa is dan 9 maanden alweer. Wat we met de kerst doen weet ik nog niet. Maar met oud op nieuw zit ik met de buurtjes in een vakantiehuisje(hopen op sneeuw!) Het word een moeilijke maand....zonder mijn vriend. Ik ben heel blij dat de buren mij enorm steunen en dat ze mij mee hebben gevraagd met Noa. Zij hebben zelf een dochterje twee weken ouder dan Noa. Ik mis hem enorm en eigenlijk heb ik helemaal geen zin in de feestdagen. pffff...........wat is het moeilijk allemaal! :cry: :cry:

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik hoop met kerst en oud of nieuw in mijn kraambedje te liggen...
    of bezig te zijn met bevallen ;)

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb er super zin in!
    de kerstboom wordt ditjaar kind en hond proef gemaakt! hihi....
    heerlijk... kan niet wachten tot sinterklaas uit het land is! want zolang moet ik van mezelf wachten!

helaas moet ik oud en/op nieuw werken... of msischien wel kerst {hoop het niet}

onze eerste kerst met ze drietjes..... *zwijmel*

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Vorig jaar was Kylian 4 maanden met de kerst en oud en nieuw.

Dus hadden we gepland dat we eerste kerstdag even op de koffie zouden gaan bij mijn schoonouders en 2de kerstdag zouden we s'middags cadeautjes doen bij mijn ouders.

Tja liep dat even anders want de 23ste werd Kylian met spoed opgenomen in het ziekenhuis en de dag na kerst mocht hij weer naar huis.

Met oud en nieuw zijn we thuis gebleven, heerlijk veilig in zijn eigen bedje en overal doorheen geslapen.

Dit jaar, ach we zien wel.

Eerst Sinterklaas maar eens. :) :)

Groetjes Anita

12. Niet meer actief

nou bij zowel mij als mijn man thuis wordt er eigenlijk geen kerst gevierd, wij doen het wel omdat we het supergezellig vinden ook al is het met alleen ons gezinntje..

vaak nodigen we wel wat hollandse vrienden uit om 1 van de twee dagen bij ons te komen eten..

oud op nieuw gaan we dit jaar insallah bij mijn ouders vieren..

gezelliiiiiiiiiiig!

13. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben uitgerekend op 28 dec dus dit jaar een bijzondere kerst of oud op nieuw ;)

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn moeder is 1e kerstdag jarig, dus daar gaan we dan naar toe. 2e kerstdag blijven we lekker thuis. En met oud en nieuw weet ik het nog niet. Waarschijnlijk blijven we dan ook thuis of het moet zijn dat mijn zusje ons dan allemaal uitnodigt.
    Mijn man is 20 december jarig, maar die wil het 22 december vieren. Dus is het die periode ook druk genoeg voor Lianna.

15. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    we gaan eerst op 5 december met opa en oma de eerste sinterklaas vieren, niet dat die kleine er iets van snapt,maar ach het is gewoon gezellig!

met de kerst is onze boef 3 maanden oud, we blijven kerstavond gewoon lekker thuis, dan 1e kerstdag 's middags naar mijn ouders en tweede kerstdag naar mijn schoonouders. de kleine gaat gewoon mee, campingbedje mee en meneer kan lekker slapen.

oud en nieuw vieren we lekker thuis met zijn drietjes!

liefs joyce

16. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik word dit jaar 25 dus kom er niet onderuit maar de afgelopen jaren had ik er ook niet zo veel zin meer in...al dat gesleep en gedoe die dagen bah ;)

oud op nieuw of oud en nieuw....hihi volgens mij is het oud en nieuw ach ja ik zeg eigenlijk altijd oud op nieuw... ;)

17. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Heb er ook helemaal zin in!
    Kerstavond is mijn zussie jarig! dus overdag vieren we dat en 's avonds naar de kerk en daarna kadootjes. Maar of dat dit jaar ook zo gaat met de kleintjes...
    Verder een kerstdag met ouders en ééntje met de schoonouders.
    Schoonmoeder is de 29e jarig en oud op nieuw vieren we ook weer fijn met familie.
    2 januari mag ik 28 kaarsje uitblazen! :D
    Wij hebben gewoon 2 weken vol gezelligheid met de familie!
    Kan bijna niet wachten...

18. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben ook altijd een drukke periode tegen het einde van het jaar. 3 en 11 november zijn mijn ouders jarig, ik de 28ste, een week later sinterklaas en dan ben ik ook uitgerekend, dan kerst, dat de 24ste altijd bij ons begint met een etentje. 1ste kerstdag ene familie, 2de andere familie en 'kerstland' in de martinihal (tegenwoordig kerstplaza in martiniplaza :(), een overdekte kermis. en dan inderdaad oud en nieuw. normal gaan we ook nog naar holiday on ice, maar dat zal waarschijnlijk dit jaar niet lukken (eind november en begin december). verder hopen we zoveel mogelijk wel te kunnen doen en de kleine 'slepen' we gewoon mee. ;) overal is ruimte voor een bedje en kunnen we de kleine gewoon te slapen leggen. heb er nu al helemaal zin in!

19. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Zoals mijn zusje hierboven hier opgeschreven:)
    behalve dan natuurlijk haar schoonmoeder, daar hoef ik niet heen.
    Geloof dat we met onze ouders de 1e kerstdag naar een Kerstbrunch gaan, kunnen de kindjes gezellig "mee eten".
    En wat we bij mij schoonouders gaan doen, waarschijnlijk gourmetten, ook altijd wel lekker.

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik vier kerst lekker thuis en met oud en nieuw moet ik werken in het verpleeghuis.
    De hele december maand is fijn!
    Deze maand maakte mij vorig jaar mama.

Deel Deze Pagina