Kerstavond vieren we thuis met ons gezin. Kerstdag waarschijnlijk even langs mijn schoonfamilie. Oudjaar in België bij mijn ouders, dat is ook Kaylee haar verjaardag. Nieuwjaar ook nog bij mijn familie, in een restaurant met de hele groep.
Wij gaan met kerst naar mijn ouders dit jaar. 1e kerstdag naar mijn vader en 2e kerstdag naar mijn moeder. Met oud en nieuw komt mijn moeder bij ons. Volgend jaar kerst blijven we thuis omdat de kleine er dan is, en dan komen de ouders van mijn vriend bij ons. Het is elk jaar beetje lastig omdat we maar 2 kerstdagen hebben en eigenlijk 4 mensen waar we heen moeten, en dat lukt niet echt. Dus nu doen we om en om. Groetjes
Wij poberen het altijd niet te druk te maken met van hot naar her gaan. De kids kunnen er niet goed tegen en worden er sjaggo van. En niet te vergeten ikzelf ook 1 vd 2 kerstdagen gaan we bij mijn oma langs en de andere zijn we lekker thuis. Oud en Nieuw vieren we bij vrienden hier in de straat. Als het om 1 of andere rede niet lekker gaat zijn we zo thuis
Dit wordt onze laatste Kerst en Oud&Nieuw samen. We hebben nog niet echt plannen maar heb er al wel heel veel zin in. Ik hoef niet te werken, alleen kerstavond, maar verder ben ik lekker vrij. Ik kan nu al niet wachten to dat het zover is. Samen de boom opzetten, het huis versieren, kerstmuziek luisteren, eten...
Het is bij ons afwachten wat we gaan doen, ben 28 december uitgerekend. Wel hoop ik op kerst met familie, lekkere luxe hapjes en lekker drinken en veel liefde en gezelligheid. Hopelijk met de baby! Oud en nieuw, als er maar oliebollen en appelflappen zijn, zit er dik in dat familie dit jaar bij ons is. Gezellig!
Ik heb altijd zo'n zin in de ruzies die aan kerst en oud en nieuw vooraf gaan. :thumbdown: Dit jaar bij mijn ouders? Nee vorig jaar al geweest. Gaan we toch naar beide ouders? Ja, maar ik wil ook een dag thuis. Oké, halve dag naar jouwe, halve dag naar mijne. Maar bij welke eten we dan? Grrr.... ](*,) Oud en nieuw: Blijven we thuis dit jaar? Nou ik wil wel ff langs mijn ouders. Ja ik ook, maar we kunnen maar naar één om 0:00 te proosten... Oke, dan blijven we thuis. "Gezellig" samen op de bank, drank in huis gehaald, maar te saai om te drinken. Voor twaalf uur al naar bed willen omdat je zit in te kakken. Kinderen huilend wakker van het vuurwerk. Kinderen niet meer durven te gaan slapen. Al met al pas om 4:00 uur naar bed en kinderen gewoon weer om 7:00 uur wakker.
Dat van kerst kan ik begrijpen, hier precies hetzelfde. Oud en nieuw vieren we dit jaar nog zonder kinderen, al heeft mijn vriend daar een hekel aan dus ook GEZELLIG not
Mijn man is oudjaarsdag jarig... dus we vieren zijn verjaardag niet altijd, want anders hebben we elk jaar het hele huis vol!
Toen de kids nog kleiner waren (lees: baby) vierden we kerst en oud en nieuw thuis. Maar wij hebben een videotheek dus we zijn met de kerst gewoon open! Wij gaan dus altijd op kerstavond naar mijn schoonouders en eerste kerstdag naar mijn ouders (eerste kerstdag doen mijn schoonouders de winkel). Met oud en nieuw blijven we altijd thuis omdat snachts vaak het alarm van de winkel af gaat. Afgelopen jaar zijn we voor middennacht nog wel even langs vrienden geweest. Ja, 't is wat als je zelfstandig ondernemer bent. Maar goed, vind kerst toch niet zo veel aan. Probeer het wel altijd gezellig te maken voor de kids, maar voor mijzelf hoeft het niet zo.