Aliexpres tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 12 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik ben dus helema nieuw in Aliexpres land. Was altijd een beetje sceptisch, hoe kunnen ze nou nog geld verdienen als iets zo goedkoop is?

Wat bestellen jullie via Aliexpres?

Ik zoek sterke magneten voor op een magneetveld aan de muur. Met gewone vallen de foto's er altijd af. Iemand tips?

Wat zijn aanraders?

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik persoonlijk bestel er echt van alles. Van spullen voor het aquarium tot aan kleding voor de kinderen, spulletjes voor in de keuken, leuke spullen voor de verjaardagen etc etc.

Ik laat ieder nieuw schoolseizoen voor de knullen speciale rugtassen maken voor school. Ze mogen dan een plaatje uitzoeken en dat laat ik dan afdrukken op die tassen.

Nu is Fortnite ( een game ) een grote hit en dan bestel ik bijvoorbeeld shirtjes of sleutelhangers van Fortnite.

De beste tip die ik je kan geven is, bestel niet te vaak want het is verslavend ;)

EDIT: Ow ja, je moet wel geduld hebben, bij sommige verkopers kan het wel tot 12 weken duren voor je iets binnen hebt maar er zijn ook verkopers die het voor elkaar krijgen om het binnen een week al bij je te bezorgen.

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Oh echt zoveel? Leuk idee die rugtassen! Ga ik ook eens voor kijken of ik zoiets kan vinden.

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je kan echt enorm veel vinden. Telefoon hoesjes met foto's van (bijvoorbeeld) je kinderen, gepersonaliseerde rugtassen, boeken, kettingen etc etc. Er is heel veel mogelijk bij Aliexpress voor heel weinig geld. Ideaal dus.

Ik heb ooit eens zo'n zippo laten graveren en toevallig laatst een hangertjes voor onze hond, heb ik haar naam en ons telefoon nummer op laten graveren.

Alles is mogelijk bij Aliexpress.

Als je zoekt hier op ZP in het zoekscherm dan kun je nog wel wat topics vinden waarin veel mensen linkjes hebben gedeeld van producten.

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Dankjewel!
    Ik ga eens goed zoeken.
    Ik had al gezocht hier op ZP maar zal nog even wat beter speuren. Dank voor de tips!
    Zo'n gepersonaliseerde tas ga ik voor kijken!

Debaky vindt dit leuk.
  6. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Heeft iemand ervaring met de nep lego treinrails van Ali? Dus niet voor duplo, maar voor de lego city trein.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Geen ervaring met die trein maar wel met het "lego" van ali.
    Ik vindt het prima spul. Ik heb al diverse keren nep lego friends en disney lego gekocht. Is echt exact hetzelfde als de officiele lego en het past ook op de originele lego.

HappyRabbits en Elfya vinden dit leuk.
  8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Ok geen ervaring met de rails maar wel met de duplo dieren. Gaat priima en de kwaliteit is goed.

Deel Deze Pagina