Kerstontbijt, voorverpakt maar feestelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 7 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Zo iets is misschien ook leuk:
    https://www.plus.nl/product/plus-feestmoment-cheesecake-dessertglaasjes-4st-bak-4-stuks-960878
    ik kon het alleen op de site van de plus vinden maar ze hebben het vast bij meer supermarkten.

Hier gaan ze op school een ontbijtbox knutselen. Die krijgen ze weer mee naar huis en moeten ze met een luxe ontbijtje gevuld mee terug nemen tijdens het kerstontbijt. Ik heb al wat dingen doorgegeven gekregen die ze graag willen; pancake (hebben ze trouwens ook per 4 bij de ah, ook koud favoriete hier), yoghurt met granola in een glaasje en een mini croissantje.

Athina vindt dit leuk.
  2. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Dit zou ik ook denken,

Gelukkig heeft de werkgroep bedacht dat ouders dit jaar niks hoeven te doen. Ze gebruiken de reserves dit jaar. We hoeven alleen een bordje en bestek mee te geven :thumup:

3. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Thanks! Ik ga mijn man lief aankijken of hij de boom wil maken. Ik vind het echt een heel leuk idee. Hij zal iets groter moeten worden, want anders passen er te weinig kaasjes in. Maar dat is geen probleem. En ook leuk dat ze dit ieder jaar weer kunnen gebruiken.

Het danoontje met rendier ga ik aan een vriendin van mij doorgeven. Die zocht ook nog een idee.

Neuzeke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina