Ik vind het tweedr jurkje leuker als ik het mag zeggen. Eerste jurkje vind ik zo "ouwerlijk" als ik het zo zie op het plaatje. Maar misschien zie ik het wel verkeerd en staat het heel leuk als ze het aanheeft.
Ik lees mee!! Leukleuk! De baby is er voor 16 dec. Nog ivm diabetes dus mag niet overtijd gaan haha. Dus ik heb voor 2 meisjes wat uit te zoeken voor de kerst hihi
Ik heb voor kerst niks speciaals gekocht, vorig jaar ook niet, zijn kast puilt al genoeg uit haha. Gewoon een nette broek en een blousje.
Enige leuke jurk die ik hier voorbij zie komen is die van de V&D. De rest is zelfs voor een baby te kinderachtig of te truttig.
Ik heb voor Floortje dit jurkje, met een witte romper lange mouw met een kanten kraagje, een witte maillot en rode ballerina'tjes
Vorig jaar hadden we verwacht een jongetje te krijgen dus had ik begin deze maand een kerstmannenoutfit (broekpak) gekocht met kerstmuts. Ze heeft het wel aan gehad maar het was niet zo erg mooi bij een meisje moet ik eerlijk zeggen. Dit jaar doe ik niets bijzonders denk ik. Ja, mooi jurkje ofzo maar niet iets speciaals kerstachtig.
Ik doe ook niets speciaals. Hij heeft alleen maar mooie kleren (A) vind ik dan haha! En ik vind dat het ook draagbaar moet blijven!!
Dat setje van de H&M (broekje, bloesje, giletje, stropdasje) heeft mijn zoontje drie weken geleden aan gehad bij ons huwelijk. Stond hem fantastisch!
Vorig jaar had ik dit jurkje. Dit jaar niets bijzonders. We hebben begin december al een bruiloft waar ze een complete nieuwe outfit voor heeft. Het is wel goed. Leuks genoeg in de kast hangen!
Kai krijgt lekker fijn zittende kleertjes aan, zoals hij altijd heeft. Hij smeert het toch altijd onder en zijn gewone kleding is erg leuk al vind ik het zelf.
h&m: Kinderen | Baby jongens 68-92 | H&M NL en voor de meiden: Kinderen | Baby jongens 68-92 | H&M NL en de new borns: Kinderen | Baby jongens 68-92 | H&M NL @ zie dat als ik het opsla overal baby jongens staat, maar de link geeft andere pagina's weer