Mijn dochter gaat in Porto azul: Shirt Joycine navy (Porto Azul) | Meisjes | classicclothesforkids.nl Rok Imagine grey/navy (Porto Azul) | Meisjes | classicclothesforkids.nl Blauw/witte maillot en haar Gattino laarsjes erbij Zoon gaat in Anotherworld blouse met spencer en broek van Esprit: AnotherWorldOnline - Overhemd - Winter - Boys winter 2011 - Overhemd raspberry BW11210 AnotherWorldOnline - Spencer - Winter - Boys winter 2011 - Spencer BW11310
Een setje van v&d. Rokje. En daarop een creme shirtje met een tulen strikje in de kleur van het rokje er op. Kan er helaas geen foto van vinden. Leuke setjes heb ik voorbij zien komen
dit jurkje (heb hem vast 1x aangedaan voor de kerstkaart) Heb er twee van, 1 gekregen van miujn zus (heb hem destijds zelf voor mijn nichtje gekocht) en dezelfde van een collega gekregen.
shirtje: Name it - baby T-shirt? Bestel nu bij wehkamp.nl Broek: Fred Mini Slim Twill Pant - Name It - Rood - Broeken - Kleding kidskleding - NELLY.COM Mode online En over het shirt komt een zwart gilet, hier heb ik geen foto van. Schoenen worden gewoon zijn zwarte stappertjes van Keq.
Meisje: jurkje met bovenlijfje van zwart fluweel. Rokgedeelte is roomwit met zwarte bolletjes. Rood centuur van stof met 2 rode roosjes. Daaronder rode maillot en zwarte ballerina's. 2e jurkje is van rood babyrib met geruit centuurtje. Onder een ecru maillot en dezelfde zwarte ballerina's aangezien ze die toch in een mum van tijd uittrekt.
Oh jee, mensen mensen... heb er eerlijk gezegd nog niet eens over nagedacht, maar het is (al) over 3 weken! Weer een goed excuus om te gaan shoppen...hihi...leuke outfitjes allemaal!
Ik weet niet wat ze wanneer aan krijgt, maar hier hebben we twee geschikte 'kerstoutfits'. Een zwart rokje met heel veel ruches, die wil ik denk ik combineren met een wit shirtje en een witte maillot. Als iemand anders ideeën heeft over hoe ik die nog meer kan combineren hoor ik ze graag, vind het nog wel lastig... De andere outfit is een zwart jurkje met witte stippen, witte maillot en een rood vestje met wat ruches. Special gekocht voor de kerst, maar 'm ZO leuk dat ze 'm nu zo af en toe ook al aan krijgt, ze groeit zo snel, voor ik het weet past ze er niet meer in
leuk! zoiets had ik gezien van esprit, maar het zag er heel slordig uit en dat vond ik niet mooi. deze is wel mooi.
Mijn dochtertje heeft dit straks aan met kerst. Alles gekocht bij de Prenatal. Het oogt denk ik wat groter op de foto dan dat het is, want alles is mt 56. Hoop dat ze het gaat passen, en dat het dus niet te groot is
Wat een leuk topic! Ik weet nog niet wat ik mijn zoontje ga aantrekken. Vind het wel een goed excuus om weer wat nieuws te kopen dus ben benieuwd naar meer jongens outfits
Ons prinsesje krijgt dit jurkje aan! Bonnie Jean baby Snow Princess - Manou fashionkids - Exclusieve meisjeskleding - Kinderkleding - Kate Mack - Bonnie Jean - Dollcake Weet alleen nog niets voor eronder..
Waarschijnlijk is ze verbaasd omdat je je kindje met kerst zo'n pakje aandoet. En ik moet eerlijk bekennen dat ik het mijn kindje ook niet aan zal trekken. Maar smaken verschillen en dat is maar goed ook Wat zie ik trouwens veel moois voorbij komen voor meiden!!
@madeliefke:wow wat een chique setje, had ik helemaal niet van jouw verwacht!! @Mirell: mooi setje die met de loff jurk, vind dat setje van v&d ook leuk! @hier krijgt ons meisje 1ste kerstdag dit aan: Bekijk bijlage 204044 alles is van name it en is in antraciet met zilverglitter bolero en in de maillot zit dat zilver ook weer.
en dan 2de kerstdag denk ik dit bontje met laarsjes, een zwart shirtje eronder en een grijs bermuda broekje en daaronder deze maillot: Bekijk bijlage 204046 Bekijk bijlage 204047
Ik kies elke dag kleding uit en dit is wat mijn man leuk vindt en ik heb daar geen moeite mee vindt het zielig om een baby van 7,5 maand in een "pak" te hijsen wat niet lekker zit en waarvan wij niet houden. Zoals je zegt ieder zijn smaak.