Als ik de setje zo zie lijken ze zo uit een magazine te komen MOOI! Maar niet voor ons meisje..mijn man zal dit te Truttig vinden. Maar ik vind het echt Cute. Waar heb je die ballerina's weg? 2e kerstdag het bruine setje en met oud en nieuw het zwarte setje.
Ik heb voor Dane een zwart bloesje gekocht bij de V&D, daaronder een zwarte spijkerbroek of een donkerblauwe spijkerbroek weet het nog niet. (Doe hem denk ik zijn zwart/grijze laarsjes eronder aan).
De oudste doet waarschijnlijk dit aan, en anders ook deze broek maar dan met een geruite blouse erop. Sorry voor de grootte van de plaatjes, ik heb zelf geen foto's, dus heb ze maar even van internet geplukt .
Tukker, de schoentjes zijn van uggs. Gelukkig vind mijn vriend praktisch alles goed wat ik haar aantrek, haha. Ik zie bij jou gene fotos, klopt dat? MvanDane, leuk blousje! Krullenkop, wat stoer! I like! Die bretels, geweldig! Mirell, zwarte setje is ook zoooo schattig! Vind jouw kerstoutfit trouwens ook erg leuk!
Sjaak gaat hier geheel in babyGap: dag 1: zwarte romper lange mouw (ok, die is van h&m), met een zwart fijn ribbroekje en zwart/grijs/roze geblokt spencertje. dag 2: wit overhemd op een donkerblauwe broek met wit krijtstreepje.