hallo. vanaag hebben we krieltjes gegeten,. waren lekker maar ik vind het jammer dat die dinge altijd zo hard blijven. bak ze altijd al zon 30 minuten zachtjes met op een gegevn moment het deksel erop maar toch blijven ze altijd hard. is dit normaal of doe ik toch iets verkeerd. wie kan me helpen? of moet ik toch herman den blijker inschakelen?
Ik bak ze altijd eerst hard aan in de wok en dan even wat zachter en zo heb ik ze altijd zacht anders eet die man van mij ze niet hahaha.
precies die van mij zit dan ook weer met zon lang gezicht te eten. tssss moet blij zijn dat ie eten krijgt
ik bak ze altijd op hoog vuur, anders is het echt niet te eten. als je de verpakking moet geloven zijn ze binnen 8 minuten goed, nou dan kun je er nog een raam mee ingooien het gas hoger en een flinke klont boter, tussendoor als de pan droog wordt nog wat boter erbij en ik heb zachte krieltjes.
Ik bak ze eerst altijd op hoog vuur met flink wat boter en zet ze dan zachtjes op met de deksel op de pan. Ik heb ze altijd goed zacht dan
ik doe ze in de koekenpan met wat olijfolie.. heeeeel zacht.. deksel erop.. en even 20 minuutjes zo laten.. af en toe roeren tussendoor.. en als ze zacht zijn.. even aanbakken voor de kleur.. en wat paprika poeder erbij..
Gewoon in de frituur doen, lekker makkelijk en lekker zacht van binnen met een lekker korstje aan de buitenkant haha.
Ik bak ze met flink wat boter eerst een minuut of 20 op zacht vuur met de deksel op de pan en daarna bak ik de buitenkant in ongeveer 10 minuten goudbruin op hoog vuur. Resultaat: zacht van binnen, krokant van buiten.