Afscheidkado's voor de juffen

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Aapje22, 3 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Na bijna 4 jaar wordt het tijd afscheid te nemen van het kdv. Ik wil niet met simpele afscheidkado's komen maar echt mooie kado's waar de juffen iets aan hebben. Een snoeppot ofzo. Maar het wordt nu al tijd om te gaan bestellen.

Wie heeft er leuke tips als kado's voor de juffen?

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Cookies in a jar vind ik echt leuk om te krijgen, of een leuk thee pakketje (mooi glas met daarin een thee ei, luxe thee, kandeistokje en wat lekkere bonbons) of chocoladepakketje (leuke lekkere mok, van die blokjes chocola op een stokje, lekkere koekjes erbij) of idd een leuke snoeppot met dropjes.

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Mn zoontje geeft een glazen snoeppot met die Haribo beertjes. Aan de pot komt een kaart ofzo met: ik vond t beregezellig met je!

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    Het eerste wat ik dacht was een boek voor de groep, voor de leidsters een pakketje met een theeglas, chocolaatje, thee. Of een kleine weckpot een doekje er over en vastmaken met een lint, doekje is een vierkant stukje stof en die kun je versieren door je kindje, in de pot lekkere verschillende snoepjes.

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Kaart Juf (peuter) |
    Ik heb deze klaarliggen (de meisjesversie) en voor de psz juffen als Y straks 4 wordt.. Kleingheidje erbij en een mooie tekening achterop en klaar

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb ook even zitten denken. Ik wilde iets leuks, maar ook niet iets wat goedbedoeld is en vervolgens achterin een kast beland.

Besloten dat ik een leuk dienblad doe met op de bodem een tekening van zoon en daarop alle ingrediënten voor appeltaart. Leuk cellofaantje erom...klaar!

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn jongste neemt deze week afscheid.

Voor de kindertraktatie heb ik het idee van Sabrina81 gepikt ;)

De juffen krijgen een thee/chocolaboeketje, dat ze hier bij de plaatselijke chocolaterie verkopen. En bij elke leidster heb ik een kaart erbij gedaan om ze te bedanken voor alle goede zorgen de afgelopen 10 jaar (onze andere kinderen zaten daar ook al)

En verder geven we aan de groep nog zijn favoriete voorleesboek van thuis cadeau: het stoute dingen boek.

8. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Wij hebben bij oudste geen cadeau gegeven, maar cake gebakken. Kleintjes voor traktatie kinderen en een grote voor de juffen.

Deel Deze Pagina