ik had vorig jaar een leuke hocker gekregen...een kleine grijze. daarin zaten wat lekkere dingetjes. vond het echt superleuk!!
Hier heeft het plaatselijke electriciteitsbedrijf een afspraak met de plaatselijke supermarkt. Op een bepaalde dag na sluitingstijd mag iedereen voor een vastgesteld bedrag spullen uitzoeken. Super handig met veel mannen. En die mannen maar bellen met hun vrouw wat ze moesten nemen
Wij hadden vorig jaar een fiets-pakket. Dat was een fietstas (zo een van oude postzakken) met logo van onze stichting met daarin een picknick kleed, bidon, reparatie setje, boekje met fietsroutes en nog wat lekkere hapjes. Was echt een leuk pakket!
Weekendtas op wielen klinkt inderdaad leuk (kan ik zelf ook goed gebruiken). Dank dames er zitten een paar bruikbare tips tussen!
De site is niet helemaal optimaal, maar wij gaan dit jaar waarschijnlijk onze pakketten hier weer bestellen, eventueel aangevuld met lekkere chocola van Tosca. Kado met een boodschap is het motto van de geschenken die wij hier presenteren Dit hebben we 3 jaar geleden ook gedaan en klanten waren er echt blij mee en bij de meeste klanten wordt het servies gewoon gebruikt.
Leukste cadeau dat mijn man ooit kreeg was een reiskoffertje op wieltjes (zo'n handbagageding) gevuld met etenswaren. Koffertje wordt nog steeds vaak gebruikt.
Ik werk in een Portugese delicatessenwinkel en wij gaan waarschijnlijk ook kerstpakketten maken, deze zullen dan bestaan uit een mooie aardewerken schaal, Olijven, olijfolie, kaas, ham, worst, vispate, zeezout en een fles wijn of Port. Het zijn allemaal produkten rechtstreeks uit Portugal. De eerste aanvragen zijn binnen, dus nu even stoeien met hoe ze eruit gaan zien
Wat misschien ook een idee is, de pakketten zelf maken! Je kan veel meer met het geld doen en qua inkopen de aanbiedingen in de gaten houden! Op die manier kan je er ook een persoonlijk tintje aan geven, dus bijvoorbeeld gluten vrij voor de collega met een glutenallergie, lekker wijntje voor de een en de ander een sapje of biertje! Doe ik hier al een aantal jaren en bevalt heel goed!
Ik heb ooit eens een italiaans voedselpakket gekregen, dat zat dan in een boodschappenkrat waar ik dus naderhand nog fijn profijt van had met boodschappen doen.. Samen met een leuk kookboek en dan allemaal italiaanse producten; zongedroogde tomaten/pesto/pasta's enzovoort. Vond dat zelf wel erg leuk toen en manlief heeft ook een keer reiskoffer gekregen met inhoud en zelfs een keer een digitale fotolijst bij een werkgever, erg leuk cadeau maar zal niet binnen jouw budget vallen denk k hihi