Help!kerstcadeaus

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanro, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Titel zegt het al :) ..wij gaan het dobbelspel spelen met de familie kerstavond en hiervoor moet ik opzoek naar cadeaus..we doen voor 20,- en hiervoor moet je minimaal 3 cadeaus hebben...Nu wil ik graag eens wat anders dan de standaard dingentjes, zoals kaarsjes, staatslot etc....vooral voor de mannen vind ik het erg moeilijk...iemand orginele tips?Vast thanks! :D

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    wij hebben dat spel ook wel eens gespeeld.

en ik had toen een plastick ding gekregen waar je de stekker van je oplaarder door heen doet. en daar onder zit dan een sort plankje en daar leg je je mobiel op. zal wel even een foto maken.

3. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    klinkt wel orgineel....! Vast dank je ben idd erg nieuwsgierig hoe het er uitziet... :D

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    wij hebben dat spel ook wel eens gespeeld.

en ik had toen een plastick ding gekregen waar je de stekker van je oplaarder door heen doet. en daar onder zit dan een sort plankje en daar leg je je mobiel op. zal wel even een foto maken.

En we kregen toen een aansteker in de vorm van een brandweer blusser.

en de decemberkras kalender is erg leuk.

5. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    super bedankt voor de foto :thumup:

6. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Bierpakketje
    Sleutelhanger met digitaal fotolijstje
    Pc spelletje
    Koehandel (spel)
    Grappige sokken
    Toiletstickers (van de dingen waar mannen op moeten richten als ze plassen:))
    Moppenboekje

Verder kun je misschien is gewoon bij de expo rondneuzen, daar hebben ze vaak ook wel leuke kleine dingetjes. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

7. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Tania bedankt voor je ideeen maar nog even een vraagje, waar kun je die digitale fotolijstje sleutelhangers kopen dan en welke prijs zitten die op? Dank je....

8. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ze liggen wel is in de aanbieding in van die bakken bij de saturn of mediamarkt. Soms hebben ze ze ook wel is bij de bart smit of intertoys volgens mij (als aanbieding niet standaard in het assortiment denk ik).
    De prijs waarvoor ik ze gezien heb varieert best veel, goedkoopste was rond de 8 euro.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he dat klinkt leu kzeg zon sleutelhanger dus bij speelgoedwinkel of mediamarkt? ga ik daar ook eens kijken hoeveel foto`s kunnen er dan op?

verder heb ik geen idee voor kleine kadootjes sorry als ik nog wat bedenk kom ik trug hihi.

10. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    ik heb even gegoogeld, maar het varieert volgens mij van 50 tot 100 foto's...wel heel leuk idee...ik ga zo maar even kijken...heb ik in iedergeval vast 1 cadeau wat ook erg leuk is voor mannen....

Bedankt!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  12. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Zit hier idd een intratuin in de buurt...staan leuke en grappige dingentjes op de site...moet daar ook maar even kijken...super bedankt voor de tip!

Heb trouwens inmiddels digitale fotosleutelhanger gehaald bij de intertoys was 9,99...dus eerst cadeau is binnen :D

13. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland

Deel Deze Pagina