Hallo allemaal, Ik draag dagelijks lenzen. maar ben toe aan een brilletje voor erbij. vind het wel fijn om thuis een bril te dragen. het is een lange tijd geleden dta ike en brillenzaak in gewandeld ben. dus ik kijk nu beetje rond op de website's van verschillende brillenwinkels. het kost wel wat allemaal maar iemand bekend met de brillen en enig idee waar ik een lekker goedkoop simpel brilletje kan kopen? ik ben wel een flinke -sterkte maar las bijvoorbeeld bij de Hansanders dat ze zonder meer te betalen je glazen verdunnen. iemand ervaring hiermee? groetjes, Oemie
hans anders.. vaak aanbiedingen van 50 euro incl glazen.. of 73 euro ook incl over verdunnen van glazen weet ik niets van..
ik heb via Lensway geodkoop een bril gehaald. Was 39 euro. Heb cilinder. Was trouwens wel de duitse lensway
Als je veel sterkte hebt zou ik ze idd wel dun laten slapen anders valt ie nog van je neus haha. Heb zelf -5.5 uit mijn hoofd. Heb ook een bril voor erbij van een site (zal het zo even opzoeken).
Thanks Umm85 wil die site wel ff bekijken. ja door het verdunnen van de glazen kom je in ene zo duuur uit vraag me soms af waarvoor ik die verzerking per maand betaal.. moet een op en top pakket nemen om mijn bril vergoed te krijgen. kan ik er net zogoed zelf voor gaan sparen @susy het slijpen van glazen is dta het zelfde als verdunnen van de glazen? ik dacht van niet namelijk