Wouw dit is echt helemaal geweldig wat je wil doen!! Ook wij hebben het niet breed met 3 kinderen. Maar ik ken een gezin hier in ons dorp die dit echt zo goed kan gebruiken. Ze hebben 2 kindjes van 4 en 1 jaar. Zij leven zwaar onder het minimum.
Dames, wat lief dat jullie zoiets willen gaan doen om mensen ook even een lach op hun gezicht te geven! Petje af. Succes met het samenstellen van de pakketjes..
Dit zou ik ook doen, of inderdaad gezinnen die je zelf kent. Bij zo'n anoniem forum is het zo moeilijk om na te gaan óf de mensen de zaak niet aan het belazeren zijn....het zou niet de eerste keer zijn..... Super lief van je trouwens! 👍🏼👏🏼
Ik vind juist bij zo'n crisiscentrum in de buurt dat het erg anoniem is en dat ik geen idee heb waar het terecht komt. Hier voelt het nog een soort van persoonlijk. En Nikki, je hebt gelijk. We kunnen belazerd worden. Maar dat is voor mij geen reden om het niet te doen. Ik hoop dan maar dat iemand kan leven met haar eigen ruk-karakter en ik hoop daarbij stiekem dat ze allergisch blijkt te zijn voor mijn zorgvuldig uitgezochte gehaktballetjes in satesaus Ik vind het een geweldig idee en ik doe nog steeds graag mee. Ik lag vannacht al te verzinnen wat ik allemaal in de doos ga doen!
Ik heb het ook niet breed maar helaas ook even niet zo ruim dat ik mee kan doen met pakketjes maken voor anderen - vind het wel een heel mooi initiatief. In 't verleden heb ik eens meegedaan met dit initiatief: Santa Shoebox Project | Share The Joy of Giving waarbij je een schoenendoos vult met kleinigheidjes voor een kindje dat het nodig heeft.
Wat een super lief gebaar! Het is moeilijk om te zeggen, maar ik kan het ook wel gebruiken. Meer info geef ik liever via pb.
Wat leuk om te doen! Dit jaar hebben win het niet breed maar ook niet te krap. Hopelijk kan ik volgend jaar ook een pakketje maken. Wij kregen eens toen we erg krap zaten een envelop met geld door de brievenbus, wat was dat een lieve verrassing zeg, lijkt me fijn om een ander ook te kunnen helpen!
Gewoon lief en daarom doe ik dit jaar mee. Heb altijd wel iets liggen een broek die te klein is paar schoenen die niet gedragen worden maar wel goed zijn. Als is het maar het gebaar en daarom doe ik mee.
Goed initiatief. Mocht iemand zich aanmelden in mijn omgeving wil ik ook wel een pakket maken! (Ik woon tussen Alkmaar en Haarlem) Afgelopen jaar waren we bij slagharen een midweek in een wigwam, toen zei ik tegen mijn man: volgend jaar wil ik een gezin die het erg zwaar heeft zoiets cadeau doen. Maar ja dan wordt het inderdaad lastig want waar vind je die mensen e.d. Ik wil graag zien wat het voor iemand betekend en niet dat het voor de buurvrouw van de neef van diens zwager is.
Ik wil ook wel meedoen. Super goeie actie. Woon ook tussen Alkmaar en Haarlem. Maar wil ook best opsturen. PB sturen mag Via regionale FB doen ze hier ook een sint en kerst actie. Iedereen geeft/koopt dan kleine dingetjes en krijgt een groot aantal gezinnen die het moeilijk hebben financieel een flink pakket.
Hartstikke leuk!! Ik heb inmiddels zes PB's van mensen die dit kunnen gebruiken, waarvan er twee in ieder geval en geregeld zijn! Echt super tof dus. Met regio gerelateerd gaat niet lukken omdat dat te veel uiteen loopt, maar als er mensen zijn die toch willen helpen en het willen versturen, zou dat super leuk zijn! En we kunnen elkaar via PB op de hoogte houden met foto's etc.
Nog een tipje voor mensen die 'adressen' zoeken in de buurt: Er zijn best wat facebook pagina's van 'Help een handje .... ' en dan in je eigen omgeving. Diegene die hier zit bijvoorbeeld, de beheerdster van die pagina is momenteel PLUS zegels aan het sparen zodat ze alle minima een plus doos kan geven. Maar zo iemand kent natuurlijk ook veel mensen. Dus misschien kun je zo aan een adres komen...
Wat super lief allemaal! Wij hebben t niet ruim maar als wij t weer breder hebben dan gaan wij ook dit oppakken in de hoop mensen die minder bedeeld zijn te helpen Fijn dat er nog zulke fijne mensen zijn !
Het is een kwestie van vertrouwen. Doe dus mee aan deze actie en zat te denken van verzend kosten gaat te goede weer van het pakket. Misschien een tip voor andere. Je kunt ook een cadeaubon versturen via Bol.com en dan een ander verzend adres gebruiken factuur naar je zelf uiteraard het is een gok een risico maar hoop zo dat er dus gezinnen zijn die dan toch wat leuks voor de kerst of sint kunnen kopen. Bij bol kun je bestellen en het bij bijvoorbeeld de Ah aflaten leveren boven de 20 betaal je geen verzend kosten. Dus misschien een tip voor andere. Als je iets wilt doen en geen doos wilt verzenden. Doos verzenden ben je zo ook 10 euro kwijt ook zonde.