Kerstpakket voor mensen die dit kunnen gebruiken

Discussie in 'De lounge' gestart door Miszy, 21 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Ook ik kan wel een pakket samenstellen, voor mij maakt het niet uit waar degene woont want ik zal dit vanuit het buitenland moeten doen :)

Ik stuur je een PB!

2. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Dames jullie hebben je punt gemaakt (en já, ik begrijp écht wel wat jullie bedoelen). Ik en de andere meiden hebben allemaal ons eigen verstand en ik denk dat iedereen zich wel realiseert dat je nooit 100% zeker weet naar wie het pakket gaat.

Nou ontopic; er worden al 8 pakketten gemaakt.. En iedereen die het nodig heeft en mij heeft gePb'ed heeft in ieder geval een pakket! :D

3. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Echt super lief dat je dit zelfs vanuit buitenland wilt doen!!

Als er nog dames zijn die dit echt kunnen gebruiken.. PB me alsjeblieft, no shame!

4. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik denk dat er altijd rotte appels tussen zitten. En daar ben ik me ook zeker van bewust.
    Maar ik denk altijd maar: al helpen we 10 gezinnen en zit er 1 rotte appel tussen, hebben we toch mooi 9 gezinnen geholpen.

Iedereen maakt fouten, en er zullen zeker situaties zijn dat het "iemands eigen schuld" is maar is het daardoor minder erg? Van je fouten leer je.

5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.832
    2.255
    113
    #65 Ukkie1, 23 nov 2015
    Laatst bewerkt: 23 nov 2015
    Gaaf! Soort actie schoenendoos maar dan voor t hele gezin!
    Ik zou zo meedoen als ik op t moment mobiel was! Wellicht met de paaspakketronde??:D

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Tegenwoordig met sociale media kun je heel veel controleren dat is het voordeel als je de echte namen weet, echter zal dit soort dingen ook in goed vertrouwen moeten kunnen gaan denk ik zo.

Ik vind het een goed initiatief, dit is wat ik elk jaar weer als reactie roep op het moment dat ze in de media weer beginnen over serious request. Hartstikke mooi dat ze de mensen die het slecht hebben in het buitenland willen helpen maar neem nu eens de helft van hetgeen wat daar gestort word om de mensen die het hier in Nederland slecht hebben te helpen, helaas zijn dit er nog steeds veel te veel! Ik doe altijd mee met de jumbo actie in deze tijden en kijk naar de mensen om me heen die het slecht hebben en probeer daar iets voor te doen!

7. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant

Echt super dat je dit wilt doen. Ik denk dat je een aantal mensen heel blij zult maken.
    Pb is overigens verstuurd naar jullie

8. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Ik vind het ook een super initiatief van jullie.
    En natuurlijk de rotte appels, die zullen zich ook vast goed voelen dan.
    Maar ja op facebook weet je het ook niet en zelfs bij de voedselbank weet je het niet, dat heb ik inmiddels ook gezien hier in de buurt.

9. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ik krijg best veel PB binnen, vooral van mensen die willen helpen! Als er nog dames zijn die zo'n pakket écht kunnen gebruiken, stuur me alsjeblieft een PB!

Ik zet de 'deadline' op 1 december. Dan kan iedereen zich aanmelden tot die datum en is er voldoende tijd om een pakket samen te stellen!

10. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik wil ook graag een kerstpakket samenstellen voor iemand! Mitzy kun jij iemand aan mij toewijzen?

11. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.832
    2.255
    113
    @mizy, misch een berichtje plaatsen bij t onderwerp zwanger & alleen? Zijn vaak moeders die er alleen voor staan en vaak ook al een kindje hebben, maar met een baby op komst is zo een pakket vast ook gewenst!:D

12. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Top idee!' Gedaan

13. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Mooi initiatief!

14. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ik vond deze pagina, misschien zou je ook hen kunnen mailen over hoe je dit kunt aanpakken: Ook u kunt helpen | Minimahulp.nl

Mijn moeder is ook vrijwilliger bij de voedselbank en daar proberen ze rond de kerst ook wat feestelijkere pakketjes te maken, dus eventueel via hen zou je ook kunnen helpen.

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Ondanks dat dit een mooi initiatief is, voldoet het niet aan de regels. Daarom doen we dit topic dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina