Hallo! Ik ben een romanticus tot aan mijn kleine teen en kan echt wegzwijmelen . Dit liedje bijvoorbeeld:https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA (Ed Sheeran= Thinking out loud) Doe ik mezelf te kort in de relatie die ik heb? Moet ik ook niet voor minder gaan? Als jij naar het liedje luistert, omschrijft de tekst jullie relatie, en zo niet, doe je jezelf te kort? Bedankt voor het lezen!
Ik vind dit (op het moment) het allermooiste liedje ooit geschreven. Als deze op de radio komt laat manlief vallen wat hij aan het doen is, komt naar me toe en dan schuifelen we door de huiskamer. Dus ik kan met recht zeggen dat ik me voel zoals beschreven in het liedje ik doe mezelf niet te kort, want ik heb mijn soulmate gevonden. Ik weet niks over jou en je relatie dus ik kan moeilijk oordelen. Maar als jullie van elkaar houden, elkaar respecteren en hij alles voor je is... dan is het toch goed
Hihi.. Ik zat er toevallig net bij te zwijmelen. Nou mijn man is echt A-romantisch, dus feitelijk gezien doe ik mezelf wel tekort als je er zo over nadenkt. Misschien heel fout, maar ik fantaseer dan nog eerder over mijn verloren jeugdliefde. Ik maak mijn eigen romcom in gedachten . Niet dat ik mijn vent zou willen inruilen hoor!
Wauw dit is toevallig, mijn verloofde zei me laatst dat hij altijd aan mij en onze relatie dacht bij dit liedje, en als ik erna luister klopt het inderdaad. Of jij jezelf tekort doet kan je alleen zelf beslissen.
Voelen jullie je echt zo? Ik in het begin wel . als ik mijn man zag, kreeg ik vlinders in mijn buik en een grote glimlach op mijn gezicht .maar nu niet meer
Ik voel dat echt zo. Iedere keer als ik hem zie krijg ik kriebels in mijn buik en doet mijn hart een sprongetje. Wij hebben elkaar via een datingsite ontmoet vorig jaar juli. En voordat we elkaar uberhaubt ontmoet hadden was er al zo'n onwijs sterke klik en een band. Alsof we elkaar al jaren kende. We hadden veel van dezelfde interesses, hobby's en deelde een soortgelijke denkwijze. We hebben beide een zoon uit een vorige relatie, dus ook op dat vlak was er niks dan begrip. Dit jaar in september zijn we getrouwd en nu zijn we bezig voor ons eerste kindje samen.
Dat heb ik idd ook met dat nr En dat nr van Mr. Probz Nothing really matters! *zwijmelt even verder* Mijn exen waren ook alles behalve romantisch! Ik was daar zo aangewend dat het me ook niet boeide. Mijn nieuwe vriend daar in tegen verrast me met spontane cadeaus kaarsjes aan ontbijtjes op bed etc.. Nu moet ik daar enorm aan wennen!!!
Ik weet niet of je jezelf te kort doet. Misschien wel als dit gevoelens oproept wat je wil hebben maar niet krijgt o.i.d. Wij zijn a-romantisch. Voor ons is dit dus een irritante zeurnummer
Ik ben een nuchter mens met heel soms een vleugje romantiek. Manlief is veel romantischer als ik. Liedjes zijn een momentopname. Op sommige momenten kun je je echt zo voelen, denk ik. Maar je kunt je ook gewoon een keer aan je man ergeren, of hem in gedachte uitfoeteren omdat hij het oud papier niet heeft buiten gezet en jij dat nu in de zeikende regen moet doen (ik noem maar iets simpels). Ik heb op zo'n moment niet dat liedje in mijn hoofd, haha. Je kunt niet elke dag, een heel leven lang dolverliefd zijn. Vraag je de volgend dingen af: hou ik van hem en hij van mij? Staan we altijd voor elkaar klaar en hebben we dingen voor elkaar over? Steunen we elkaar? Als één van ons ernstig ziek wordt, verzorgt de ander hem/haar zo lang mogelijk. Met andere woorden: zet je jezelf aan de kant voor de ander als dat nodig is? Antwoord je overal ja op (moet wel wederzijds zijn)? Dan zit je relatie wel goed, ook al is het niet altijd zoals in een romantisch liedje.
Ik denk dat je vooral ook even moet kijken hoe lang jullie samen zijn en wat er in de tussentijd ook allemaal veranderd is. Wij zijn bijna 16 jaar samen, vlinders voel ik al een tijd niet meer, maar ik hou wel heel veel van mijn man, we zijn echt soulmates, maar goed na zoveel jaar en 2 kinderen is het gewoon anders. Maar het voelt nog steeds goed! Denk dat ik het haast niet beter kan treffen met een andere man, wij begrijpen elkaar goed, vullen elkaar aan, hebben zo goed als nooit ruzie. Het voelt gewoon goed! Maar niet meer zoals toen we twintigers waren
Wat een vreselijk liedje. Nou ik hou van mn man maar voel me niet dagelijks verliefd meer, geen vlinders in de buik en we zijn al helemaal niet romantisch aangelegd allebei. Er zijn hier geen spontane cadeautjes, ontbijtjes op bed of nachtjes weg zonder kind. En al helemaal geen geschuifel midden in de woonkamer. Eerder een a-romantische pets op mn kont als ik de wasmachine sta te vullen (of andersom haha), een hoop gemopper op elkaar regelmatig omdat ik de was te lang laat liggen en hij dan geen schone sokken meer heeft, of omdat hij zn rotzooi niet achter zn kont opruimt. Maar ondanks dat...heb ik het toch super getroffen met hem hoor. Zou geen ander willen hoor, hij weet inmiddels teveel van me om nog ooit te kunnen scheiden van hem (haha geintje maar dat zeg ik altijd: jij komt nooit meer van me af...je weet nu eenmaal teveel van me)
Ik vind het eigenlijk een aparte zin, doe ik mezelf tekort. Het gaat er toch om dat je van je man houd? En nee, dat zal niet altijd 100% zijn zoals jij het wilt maar het is toch geven en nemen? Jezelf tekort doen klinkt meer als alleen nemen, zo bedoel je het misschien niet maar toch..
Misschien heb ik de openingspost niet helemaal begrepen hoor, maar lees ik het goed dat jij hebt het idee dat je jezelf tekort doet aan de hand van een liedje? Het liedje is een ideaal beeld, net als alle sprookjes en romantische komedies, sommige leven het, maar de meeste worden geconfronteerd met de harde werkelijkheid. Pin jezelf niet teveel vast op een liedje, geniet van wat je hebt.
Nee, denk niet dat je jezelf tekort doet. In de muziek-industrie worden constant liedjes gemaakt die de "ideale wereld" voorstellen.... Niemand wil liedjes horen over hoe de meeste mensen saai op de bank naast elkaar zitten We willen allemaal wegdromen enz. Ed Sheeran is trouwens een 23-jarige vrijgezel Ed Sheeran heeft door muziek geen tijd voor relatie | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Blech wat zoetsappig ik mega veel van mijn man maar herken niks van liedje ofzo, moet er ook niet aandenken
Momenteel is het hier niet zoals in het liedje. Met heel veel stress en slaaptekort sinds de komst van de tweede, bijna een burn out achter de rug van mij en veel gedoe met schoonouders is het niet altijd rozegeur en maneschijn. Maar zoals met alles in ons leven momenteel zit er weer een stijgende lijn in. Wij vechten voor elkaar, maar dat kost erg veel tijd. Gelukkig kunnen we weer steeds meer van elkaar genieten. Dus wij geven niet zomaar op. We gaa ervoor en hebben vertrouwen! Vlinders had ik hiervoor al lange tijd niet meer. Ja zo nu en dan eens een keertje. Maar na zolang samen en twee kids verder vindik dat heel normaal. Ik hou erg veel van hem en wil hem echt niet kwijt! Dus tja, doe je jezelf te kort? Ach het leven is nou eenmaal geen film of een heel romatisch liedje...
Oh ja! Dit is helemaal ons nummer! Vooral mijn vriend is er helemaal fan van, hij komt elke keer weer naar me toe rennen om te dansen, haha (Hij luistert er nu ook naar)