Na alle 'zeik' topics over familie etc. ben ik wel dolgelukkig met ze!! Afgelopen maand ons kindje verloren. Mijn schoon (schoon) familie zijn zo lief. Gaven precies een schouder om op te huilen wanneer nodig en zeiden geen overbodige dingen. Nu net van mijn zus een weekendje weg gekregen. Kunnen wij er samen nog even tussen uit. Van mijn schoonvader hebben wij afgelopen week een nieuwe bank gekregen. Mijn moeder heeft elke keer mijn was gedaan, ik zat er zo doorheen en mijn schoonmoeder heeft bijna elke avond gekookt zodat vriend het op kon halen of wij aten daar. Schoonzus is op vakantie en appt bijna elke dag om te kijken hoe het gaat. Ben gewoon zo dankbaar dat er nog hele lieve en trouwe familie bestaat. Wilde dit toch delen want het kan dus nog wel <3
Gelukkig kan het inderdaad ook anders. Fijn om zulke lieve familieleden te hebben, zeker ook in moeilijke tijden. Sterkte nog met jullie verlies.
Sterkte! Ik moet zeggen dat ik ook een hartstikke lief zusje heb die er altijd voor me is, andersom ook natuurlijk!