Kerstpakket ''wat heb jij gekregen''

Discussie in 'De lounge' gestart door Rose1982, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

dat heb je helaas altijd, ik vind dat je al blij moet zijn dat bedrijven het doen, tis toch een blijk van waardering ( zo zie ik het dan ) ik zou er ook niet wakker van liggen als ik niets zou krijgen, bedoel het is voor een bedrijf best veel geld als je iedereen een pakket ofzo wilt geven.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Van het uitzendbureau heb ik de afgelopen 2 jaar niks gehad en ik verwacht nu dus ook niks. En ik werk bij Rabobank Nederland en die doen niks voor uitzendkrachten.

Mijn man krijgt als het goed is 23 december een echt kerstpakket mee met allemaal lekkere dingen.

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

:( jeetje dat is erg.

4. Maia

Maia Niet meer actief

wij krijgen er geen, bezuinigingen.

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Niks, krijg je als ZZP-er! ;) Mijn vriend heeft hem nog niet gehad..Zelf moet ik er ook nog 1 in elkaar maken voor me moeder (werkt 1 dag mee)

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Niks, ik ben (alleen) deze maand werkloos... Jammer!!

7. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    heb 4 pakketten.

*Randstad morgen ophalen
    *Qbuzz maak ik schoon,vanavond opahalen
    *Qbuzz zelf
    *Dalstra reizen ook schoon maak volgende week ophalen.

OW ja misschien bij de voetbal kantine waar ik patat bak een rollade

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ach jah.. het ging al tijden niet goed werdt vreselijk gepest daar.. maar toch alle rompslomp die je ervan hebt.. en dan nog niet te spreken over het financieele gedeelte en dat met deze dagen.. wordt je er niet blijer van ;)

9. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Mijn vriend heeft en toilettas gekregen, met proefmonsters van diverse geuren, en waardebonnen twv 32,50 te besteden bij de D A drogist.
    In januari is een van de drie gebouwen afgebrand daarom dit kerstpakket.
    Ik krijg niks contract niet verlengd per 27 oktober we hadden de zelfde baas.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    snap niet dat mensen ondankbaar zijn hoor, van uit mijn werk heb ik niets gekregen, en verwacht ik ook niets tot weinig. dit jaar voor het eerst nieuwe eigenaar dus is even afwachten. maar we zijn met alles blij,

manlief weet ook niet of die wat krijgt, die is gedatcheerd bij het bedrijf, dus dat is even afwachten. maar ook daar verwachten we niets, is het wel zo is het een meevaller.

mensen wees dankbaar met wat je krijgt.

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Noppes, ons bedrijf kent de term 'kerstpakket' niet eens :(

12. Ik mocht zelf wat kiezen en heb gekozen voor, een etagaire, een wasmand, een fruitmand en coktailprikkers.. Zijn altijd erg mooie cadeaus :) Ben er net omgeweest!

13. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    #33 zilla, 15 dec 2011
    Laatst bewerkt: 15 dec 2011
    Wij krijgen ons pakket volgende week en mogen zelf kiezen; een waardebon/vvv cheque, een verrassingskado (bv een gourmetset) of een donatie aan een goed doel. Vind t altijd erg leuk!

Mijn man krijgt dit jaar denk ik geen kerstpakket, moeten we nog even afwachten.

14. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    ik niks ben huismama :D

manlief krijgt van de BE kant van het bedrijf een flinke kerstbonus uitgekeerd, en van de NL kant van het bedrijf was het vorig jaar een houten kistje met 2 flessen wijn, geen idee wat het dit jaar is van de NL kant.

15. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Van 1 wekgever een pakket met champagne en glazen,shotjes (Flugel,jagemaister)En chips en nootjes. En wat ik niet snap een pot appelmoes.;).Dat hoort er toch helemaal niet bij..Maar goed het was een leuk pakket.
    Van de 2de werkgever een tinteling waarmee je uit artikelen kan bestellen.Ach iets krijgen is altijd een leuk gebaar:)

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Best bijzonder om te lezen dat er mensen zijn die denken dat een werkgever een kerstpakket MOET geven.
    Of mensen die ondankbaar zijn......;)

Sorry, verbaasde me dr ff over.......

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mijn baas ook al *zucht* na 4 jaar

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    De laatste keer van de tandarts he! Volgend jaar van de politie! ;):D

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Natuurlijk hoeft een werkgever niet persé iets te geven, maar ik vind het wel een blijk van waardering. Vooral, zoals in mijn geval, als de vaste krachten wel iets krijgen en de uitzendkrachten niks. En dan kun je zeggen, ja het uitzendbureau moet daarvoor zorgen, maar voor hun werk je niet direct. Ik werk net zo hard als een vaste kracht en zou daarvoor ook wel iets terug willen zien.

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wij niets. eigen zaak dus ja

Deel Deze Pagina