FF OFF TPOIC ALs iemand nog van zijn center parcs of sunparcs bon af wil, dan hou ik mij aanbevolen....Ga namelijk voor april een weekendje boeken. Zou mooi uit komen dus.
Hier tot nu toe: * 2 flessen rode wijn * varkensrollade * 40 euro VVV bonnen * 750 gram gerookte zalm Mijn man moet zijn pakket nog krijgen. Meestal krijgt hij een pakket met etenswaren.Leuk! Door de recessie dit jaar wat minder relatiegeschenken, maar het blijft leuk dat we uberhaupt wat krijgen.
Er zat een opblaasbare slee in, een set om een sneeuwpop mee te versieren (pijp, wortel, hoed, sjaal, knopen, wel grappig). Een fles rode wijn. Van die dingen voor onder je schoenen dat je niet uitglijd in sneeuw. Een partylight, fles wijn, zak chips, roestvrijstalen thermosfles, een zakflesje waar je alcohol in kunt doen, en nog wat dingetjes. Vond het leuk. Eerst hadden we een kerstfeest met een 3 gangenbuffet en na afloop kreeg je je kerstpakket mee. Erg leuk gedaan.
Inderdaad je moet dankbaar zijn als je iets krijgt, maar toch vond ik mijn pakket dit jaar niet zo leuk.. We kregen een kerstboom (wie verzint het.. maar goed). Ik heb hem aan mijn moeder gegeven, omdat ik nooit een kerstboom thuis heb in verband met allergie. Verder nog wat kleins erbij.. De voorgaande jaren vond ik de kerstpakketten leuker...
Mijn man had een leuk kerstpakket met allemaal levensmiddelen. En geen rare dingen, dus we kunnen het echt gebruiken. Ook heeft hij een leuke bonus gekregen. En ik kreeg een envelop met 100 euro. Wij zijn dus supertevreden.
Via deze site kan je voor 150 euro korting centerparcs boeken Center Parcs - Boek uw verblijf met de Bungalowcadeaubon
Mijn man heeft een eigen bedrijf en ik ben thuisblijfmama, dus officieel krijgen wij geen kerstpakket. Maar vandaag werden we toch verrast met een grote kerststol van de 'ouderwetse bakker'!!! Van een klant. Als dat niet lekker is!
Wij kregen dit jaar een Marokkaans kerstpakket (denk Marokkaans), met daarin een Tajine, een receptenboekje en een mix en couscous om 1 gerecht in de Tajine te maken. Ben gewoon geen persoon hiervoor, dus mijn pakket gaat naar de voedselbank. M'n vriend krijgt hem morgen. Verder ontzettend veel relatiegeschenken op m'n werk (flessen wijn, kerststol, chocola, laptoptas, etc. etc). Onze afdeling is zo'n beetje de sponsor voor het hele bedrijf, ik werk op de afdeling planning, en bijna alle transporteurs en leveranciers hebben wel wat langsgebracht. Dit wordt meestal na de kerst onder de medewerkers verloot, zodat iedereen zelf wat kan kiezen.
een reistas (zo een soort trekkoffertje) met daarin pfff 2 flessen wijn een blok old amsterdam kaas pathe beschuitjes een spelletje chocolaatjes pepermuntjes van die zoute versnaperingen nog meer beschuitjes met olijfjes fruit cocktail een blok chocolade ambachtelijke chips en nog wat meer van die dingen. allemaal lekkere luxe aparte dingetjes die ik vanavond alvast ga proeven oja en zo een kerststol iig was die tas loodzwaar gelukkig hoefde ik het niet op te tillen
Ik zelf ben huisvrouw dus ik krijg 'niets'. Mijn man heeft er een gekregen en er zat in: - Dienblad die je ook gelijk op je schoot kan zetten (kussen eronder) met de tekst Especially for you erop. - 2 Thermoglazen - Doosje verse thee (blaadjes) - Jus D'Orange - Beschuit - Chocoladepasta - 2 Kleine potjes Framboos en Bosvruchten jam - Muesli met gedroogd fruit erin Dus een ontbijt (op bed) thema. Vind het een leuk pakketje
zo bengeltje, dat is een mooi pakket zeg! Daar heb je echt wat aan! Ik kreeg een boekje met hartverwarmende complimentjes, ook uitzoeken. Heb 2 prachtige kaarsenstandaards voor in de vensterbank een een boek over cupcakejes versieren voor later met mn dochter
Wij hebben als hardwerkende docenten dit jaar een kaars gekregen. Gelukkig heeft mijn directe leidinggevende er een fles prosecco en een teametentje bij gegeven. Dat was echt super.
ja toch scheelt weer kerst in kopen doen hij werk via uitzendbureau bij nieuwe baas sinds juni daarvoor 12 jaar bij andere sinds die 7 jaar dat ik met hem samen ben is dit echt de mooiste en bruikbaarder pakket ook