Kerstpakket; wat zouden jullie er in willen?

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 9 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Zoveel mensen, zoveel wensen. Logisch!

Toch ben ik benieuwd naar jullie wensen wat betreft een kerstpakket.
    Wat vind je leuk?
    Wat vind je minder, of zelfs helemaal niet leuk?

Iets eetbaars? Of juist een kadobon?

Kom maar op met jullie wensen

2. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Ik mocht vorig jaar iets uitzoeken en toen heb ik voor een snoep verassingspakket gekozen.
    Hardstikke leuk. Van zuurstokken tot bros tot spekjes. Echt van alles. Dit vond ik zelf wel heel leuk. Want ik koop eigelijk nooit snoep voor mezelf

tuc en liefkleintje vinden dit leuk.
  3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind een thema leuk, bijvoorbeeld Italiaans eten.

Een doos met alleen maar snoep vind ik minder.

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben het meest blij met een cadeaubon.
    Iets met wijn vind ik niks, drink namelijk geen wijn.

5. Manque

Manque Niet meer actief

Wel leuk:
    -Wijn, bier
    -Noten, chips, koekjes
    -Kaas
    -Jam
    -Olie
    -(Geur-)kaarsen, waxinelichtjes
    -Koffie, thee
    -Bordspelletjes
    -Tegoedbonnen
    -Een handgeschreven kaartje van de baas

Niet leuk:
    -Decoraties voor in huis, het is nooit mijn smaak
    -Dingen waar je zelf nog iets voor moet doen zoals in-elkaar-zet-pakketten of zaadjes voor kruiden ofzo
    -Kerstdecoraties, je krijgt die doos meestal pas wanneer het al bijna kerst is en de boom al staat

Manolito vindt dit leuk.
  6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Een cadeaubon (bol.com, fonq, oid)

Imona vindt dit leuk.
  7. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik hou van een traditioneel vreetpakket. Met wijn, chocolade, kerstkransjes, ragout en bladerdeegbakjes, kaas, worst, chips, nootjes, marshmellows, en dan een mooie vaas of schaal erbij.

Helaas zzp-er dus ik krijg al jaren geen kerstpakket meer :(

Waxinelichtjes, Imona en Kukido vinden dit leuk.
  8. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Wij krijgen vaak een bon waarmee je op een site kunt uitzoeken. Ideaal want iedereen kan kiezen wat hij of zij leuk vind

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik vind beide eigenlijk leuk. Een cadeaubon van Bol.com bijvoorbeeld maar een leuke en lekkere gevulde doos met een bepaald thema vind ik ook erg leuk. Mijn man had ooit eens het thema '' wereld reizen '' het kerstpakket zat in een hele handige trolley ( gebruiken we nu nog steeds ) en het was gevuld met allemaal lekkernijen van over de hele wereld. Oer hollandse botersnoepjes, japanse nootjes mix, turkse koekjes etc etc. Vorig jaar had mijn vriendin een kerst pakket voor mij gemaakt ( om mij te bedanken dat ik het hele jaar op haar kids oppas wanneer zij werkt ) en had daar het thema '' Rotterdam '' aangehangen. Heerlijk dingen had ze er in gedaan.

Ik vind zo'n gevuld pakket stiekem toch leuker, blijft altijd een verassing wat er dan in zit.

Bailey07 vindt dit leuk.
  10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een niet te groot thema pakket waar voor iedereen wel wat wils in zit en niet teveel zooi voor in huis. Gecombineerd met een cadeaubon.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vind ik dus ook. Ik krijg van mijn werk altijd een mooi bedrag en een duur cadeau, heel leuk natuurlijk maar mis toch wel een leuk pakket ;)

Debaky vindt dit leuk.
  12. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Ik zou al heel blij zijn als ik uberhaupt een kerstpakket krijg.
    Die heeft mijn werkgever helaas afgeschaft, een paar jaar geleden :rolleyes:

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij kregen eerst kerstpakketten. Vond dat altijd leuk. Nu krijgen we al een aantal jaar kadobonnen van bol.com. Eerst vond ik dat niet leuk, maar inmiddels kan ik het wel waarderen.
    Je hebt niet het leuke uitpakken, maar je kan wel zelf iets nuttigs/leuks uitkiezen.
    In die kerstpakketten zat eigenlijk allemaal troep die je nooit gebruikt.

Uilenmama vindt dit leuk.
  14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wij krijgen een kerstbonus op t werk. Ben daar altijd wel erg blij mee moet ik zeggen :)

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind zo'n traditioneel pakket met allemaal lekkere dingen toch nog steeds het leukst. De kinderen vinden dat ook altijd geweldig, de verrassing van wat er allemaal in zit.

Mijn man krijgt altijd een traditioneel pakket en omdat hij bij een klein bedrijf werkt, wordt het ook met zorg uitgezocht (echt allemaal dingen die bij ons gezin passen), erg leuk!
    Ik krijg altijd geld (50 euro). Dat geld is natuurlijk ook welkom, maar dat gaat gewoon op de grote hoop en dan merk ik er verder weinig van.

16. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.439
    372
    83
    in een huis
    Wij krijgen altijd thema pakket Italiaans ofzo. Wel leuk. Maar liever had ik dat er iets minder in zat maar wel meer a-merk artikelen. Zijn vaak vage dingen allemaal.

jolien 1986 vindt dit leuk.
  17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind een 'eet-pakket' nog altijd het leukst. Zitten toch vaak dingen in die ik zelf zomaar niet haal. Net wat luxe dingetjes. Of gewoon lekkers.
    Een bioscoop pakket vind ik ook érg leuk. Bioscoop boon - blikje cola - popcorn (eventueel zelf nog te poffen) en ander lekkers in dat thema. Klein flesje wijn vind ik ook altijd wel leuk- of juist (ook al drink ik het niet) een apart biertje.

Ik wil er niet te veel huisraad in hebben - geen schalen, mokken etc - dat is té smaakgevoelig. Oh en het rituals mini-pakket wat er eens bij zat bij ons (+ wat lekkers) was ook érg leuk! Soort relax pakket. Geweldig!

18. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Het is super leuk dat je uberhaubt een kado krijgt. ik heb Jaren ergens gewerkt waar we niets kregen. en nu werk ik ergens en kunnen we kiezen uit een verrassings pakket of een wijn pakket. de een heeft ieder jaar een thema, en daar zit dan vanalles in, chips nootjes, biertje, een spelletje iets voor in huis. etc. en de andere zitten 3 lekkere flesjes wijn in.

dat we mogen kiezen is fijn. veel wat oudere medewerkers kiezen de wijn, de mensen met een gezin vaak het thema pakket.

mijn man krijgt een kadokaart, van de bijenkorf of van bol.com. ook super leuk.

het is de kleine waardering wat ik erg op prijs stel.

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    voor mij het liefst geen eten, maar dat komt doordat ik bijv al geen gluten kan eten, en vaak zitten er dingen ik waar ik dus of niet tegen kan of niet lust etc ;) t verdwijnt dan ergens de kast in en na een paar jaar flikker ik het weg.

ik heb eens bij een werkgever kon je via een bepaalde site zelf iets uitkiezen. iedere medewerker had dan bijvoorbeeld 5 punten en voor die punten kun je dan zelf een pakket samenstellen. dat vond ik erg leuk!

verder gewoon een financiële kerstbonus zou ik ook erg waarderen ja ;)

hier geen kerstpakket trouwens, ook maar weinig gehad zolang ik al werk. bij een werkgever waar ik 9 jaar gewerkt hebt kregen we van onze manager zelf een kleinigheidje, maar vaak waren dat wel leuke dingen vond ik. soms iets ter decoratie (kerst) of ook een keer zaadjes om je eigen kerstboom te kweken, maar net zo goed heerlijke warme huissokken. ik vond dat altijd wel leuke dingen :) en vooral de gedachte ook erachter, dat er aan je gedacht wordt en zat ook altijd een kaartje bij als blijk van waardering voor onze inzet enzo.

20. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.231
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja zulke pakketten vind ik ook het leukste. En het lekkerste. Ik word helemaal blij wanneer er bonbons bij zitten.

Manque vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina