Kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij hebben er allebei nog geen gehad.

Mijn vriend krijgt meestal 2 flessen goeie wijn.
    Wat ik krijg weet ik nog niet, ik werk nog maar sinds dit jaar bij dit bedrijf. ;)

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik krijg vrijdag mijn pakket, en ik weet al wat ik krijg, want heb hem samen met mijn collega samen gesteld ;) dat is het leukste om te doen van onze baan haha!

Maar of mijn man iets krijg geen idee, is altijd wel leuk!

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hier a.s. donderdag mijn kerstpakket ophalen, tegelijk met een kerstborrel op het werk ;) Altijd wel gezellig. Pakket zijn bij ons iris-cheques t.w.v. €40. Fijn!

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Wij krijgen m de dag voor kerst. Sinds vorig jaar regelt nieuwe moederonderneming de pakketten. Oude baas maakte er altijd wel wat leuks van. Maar nu.. Geen idee wat t is, vorig jaar een pakket met wat te eten en een spelletje. Ik vond m niet heel erg boeiend, maar goed t is een extraatje dus dan hoor je mij niet klagen (alhoewel je mij ook gewoon t geld had mogen geven ;) ;) ;) )

5. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hier geen kerstpakketten. Ik heb met m`n werk jaarlijks een sintenkerstetentje bij een goede tent en m`n vriend krijgt dubbel uitbetaald als hij moet werken met de kerst.

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Mijn mannetje kiest voor een goed doel ipv kerstpakket (zijn bedrijf steunt een pc project in zuid afrika, dus of je kiest voor een kerstpakket, of je steunt dat project), ik krijg er sowieso eentje, wat het precies zal worden is een verrassing... ben benieuwd!

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Mijn man had vandaag een brief dat hij het pakket kan ophalen op kantoor...ze zijn altijd er leuk...en ik ben altijd heeeeel nieuwsgierig...

Ik werk zelf pas bij een bedrijf en heb geen idee of ze daar aan kerstpakketen doen..dus we zien wel!

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik mag hem morgen meenemen!

Vorig jaar hadden we een wokpakket, met wokpan, boemboe, miehoen, pindasaus enz..

Ik ben benieuwd wat we dit jaar mogen krijgen!

9. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Wij mogen hem dit jaar toevallig op dezelfde dag ophalen...
    Vind het altijd zo spannend wat er in zit...

Bij ons zit er meestal wel iets duurzaams in , werk bij een energiebedrijf ;)
    Veder elk jaar wel wat anders...

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ben ook altijd erg nieuwsgierig naar wat er in die doos zit, maar meestal is het elk jaar wel hetzelfde. (zak chips, soep, ragoutbakjes, chocola, toastjes dat soort dingen).

Denk dat wij hem volgende week krijgen.

11. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb trouwens een paar jaar geleden een pluim gekregen.
    De duurste variant :)
    Mijn man en ik zijn daar een weekend van naar een heel luxe kasteel geweest!
    Het was echt super romantisch (heb ook mijn aanzoek daar gehad ;))
    Dus mensen die zelf iets moeten bedenken om als kerstpakket te geven, pluim!

12. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wij krijgen al 3 jaar achter elkaar een pluim, het mooie daarvan is dat je het bedrag ook aan een goed doel kunt geven, meestal doe ik dat, behalve vorig jaar, toen zat er een leuk speelkleed voor mijn meisje bij :)

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb de mijne al gehad en het was een regelrecht snaai pakket :D Alsof er al niet genoeg gesnaaid wordt deze maand :)
    Maar leuk was het pakket wel!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Vorig jaar had ik een blauwe pluim, maar dit jaar weet ik niet of er een kerstpakket inzit. Met sinterklaas gingen ze al bezuinigen op de chocolade letters en werd er al aangekondigd dat ze in de plaats daarvoor een borrel gaan geven. Lijkt me organisatorisch gezien wel duurder, maar misschien dat ze dat tegelijkertijd als alternatief voor een kerstpakket doen.

15. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Mijn vriend heeft wel een pakket gehad. Altijd allemaal eetwaren. pfff. Maar verders wel leuk. Je krijgt het maar denk ik dan.
    Toen ik nog werkte in de beveiliging zat ik op verschillende objecten en op ieder object stond er een kerstpakket voor mij klaar. hihihi. Ging soms wel met 6 pakketen naar huis. hihihi

16. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Wij mogen altijd zelf kiezen..... Heb dit jaar een horloge uitgezocht.

Mijn man mocht dit jaar ook zelf kiezen (uit een al voorgeselecteerd keuzepakket) en heeft gekozen voor een saunadag voor 2 personen incl. maaltijd en drinken :)

Heel leuk dus!

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij krijgen nooit een kerstpakket, maar een eindejaarsgeschenk. Dit jaar mogen we kiezen uit een fles wijn of een iris cheque.

18. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ihihi nee

maar ik geef ze wel aan mijn medewerkers :) vrouwen een kado bon van de H&M met grote fles lekker champagne en de mannen bon van de media markt met ook een fles bubbellie ..kunnen ze allemaal zelf wat uitzoeken. ik vind de kant en klare kerst pakketten niet zo en heb niet veel medewerkers dus dan kan elk jaar makelijk iets zelfs bedeken.

:)

19. koala28

koala28 Niet meer actief

Die van mijn man hebben we zaterdag opgehaald. Zijn bedrijf heeft altijd erg leuke kerstcadeautjes. Dit jaar heeft mijn man gekozen voor een foodpakket. Dit is een mooie houten kist met daarin een fair trade voedselpakket. En hij kreeg ook een kerstboom.

Ik mocht dit jaar weer kiezen uit vier verschillende dingen en heb een traditioneel pakket gekozen. Ben benieuwd.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat zou ik ook wel willen krijgen hihi:D

Deel Deze Pagina