Hier is het altijd erg leuk tijdens de kerst. Vorig jaar een groot kerstpakket, een etentje en naar een cabaretvoorstelling met collega's. Ook krijg ik extra geld in de maand december zo'n 500. Ben er dus gelukig mee
Ik heb geen idee of ik dit jaar een pakker krijg. Heb er namelijk nog niets over gehoord, we hebben wel de 17de een kerstinstuif, dus misschien kan ik hem dan ophalen. Vorig jaar had ik trouwens een bon via de post gekregen, kon toen op internet zelf wat uizoeken, wat ik echt heel erg leuk vondt. Mijn vriend krijgt vaak traditionele kerstpaketten. Vorig jaar een reis pakket, en jaar daarvoor een uitgebreid koffie pakket. Ben wel heeeeeel erg benieuwd wat we beide krijgen hihi.
ik ben benieuwd of ik wat krijg, werk bij 3 verschillende bedrijven maar ben bang dat ik maar bij 1tje iets krijg (of niet)
Hier straks een ouderwets pakket vol met eten. Voor mijn schoonmoeder ( die op Isabella past ) heb ik een mooi stukje gemaakt voor in de tuin en ik heb een mooie foto in een lijstje van Isabella. En misschien een fles wijn erbij. Maar dat weet ik nog niet. Of een likeurtje.
hier geen kerstpaket, eigen baas, kan er wel 1 kopen hahahaha. mijn kerstpaket ligt nu lekker boven te slapen, als zij smorgen een dikke glimlach opzet ben ik al blij. mijn vriend heeft vorig jaar wel een paket gehad, met simpele dingen, 1 waarvan je ook echt alles gebruikt of opeet. zal dit jaar denk ik wel weer zijn, 9 jan in iedergeval bedrijf etentje met indoor skieen(ook al erg leuk)
Hier nog geen paketten gehad. Ik verwacht hem bij mijn werk eigenlijk pas volgende week maandag. M'n man zal deze week wel een berichtje krijgen wanneer hij het af mag halen. Ik ben benieuwd. Ik vind etenswaren altijd wel leuk, helemaal als het een beetje themapakketjes zijn, met wafelmix, wafelijzer , dat idee. Of een oer-hollandspakket ofzo.
ik mocht op een speciale site uit een aantal pakketten kiezen, was erg leuk. ik heb m nog niet, wordt voor kerst aangeleverd
Vandaag mijn "kerstpakket" gehad. We kregen net zoals vorige jaar een bon, waarmee je wat uit kon kiezen op internet. Was niet veel soeps. Heb maar gekozen voor een electrische peper en zout molen, dat was ook het enige wat ik zelf graag wilde kopen. Was trouwens via mijncarrousel.nl.
Wij krijgen altijd een flink pakket en manlief krijgt ook altijd iets bijzonders, dus ik ben benieuwd! Ik krijg die van mij vanavond!
Ik werk hier nu ongeveer 7 jaar, en tot nu toe altijd een redelijk vet kerstpakket gehad. Tot we halverwege vorig jaar een hoop wisselingen kregen in de directie enzo. Nu krijgen we, als we geluk hebben, een flesje wijn (Ik drink geen alcohol en ben zeker niet de enige). Ik vind dat je blij moet zijn met wat je ook krijgt, maar ik vind het wel raar dat ze het op het "teruglopen van de winst" en "recessie" gooien, terwijl al onze klanten (zo'n 100 stuks) een heel duur pakket krijgen, en er de laatste tijd veel dure (in mijn ogen is 7500 euro per feest best duur) feesten zijn gevierd (met alleen de directie en "hooggeplaatste personen") omdat er zoveel omzet was gedraaid.
Het schijnt niet veel te zijn volgens collega's maar we hebben ook nog niks ervan gezien. Ben eens benieuwd. Mijn man krijgt geen kerstpakket daar doen ze niet aan
Ik weet zeker dat ik niets krijg, maar werk ook maar 1,5 dag per week, en bij ons doen ze daar niet aan. Mijn man werkt dit jaar zijn eerste kerst bij dit bedrijf dus ik weet niet of hij iets krijgt. Ik vind het wel altijd vervelend dat ik heel veel mensen om me heen altijd hoor klagen over hun kerstpakket, als in 'weer eten, weer iets waar ik niks mee kan' etc. Dat vind ik echt aso! Ik vind dat je er gewoon blij mee moet zijn, wat je ook krijgt Ik zou ook met alles al blij en tevreden zijn hoor...
Mijn man heeft in iedergeval 35 euro aan vvv bonnen gekregen, de rest weet ik nog niet. Hij komt vrijdag thuis met het pakket. Met de bonnen ben ik in iedergeval blij, kunnen we zelf wat leuks voor kopen.
Wij krijgen altijd een kerstbonus ipv een pakket. Nog even afwachten of ie komt dit jaar maar ik verwacht van wel
Ik heb mijn kerstpakket al meer dan een week geleden meegenomen. Omdat het mijn laatste werkdag was. Ik vind het altijd wel leuk ookal is niet alles mijn smaak, het gaat om het idee!