Kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hier is het altijd erg leuk tijdens de kerst.
    Vorig jaar een groot kerstpakket, een etentje en naar een cabaretvoorstelling met collega's. Ook krijg ik extra geld in de maand december zo'n €500.
    Ben er dus gelukig mee:D

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik kan hem dinsdag ophalen, ben benieuwd!

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik heb geen idee of ik dit jaar een pakker krijg. Heb er namelijk nog niets over gehoord, we hebben wel de 17de een kerstinstuif, dus misschien kan ik hem dan ophalen. Vorig jaar had ik trouwens een bon via de post gekregen, kon toen op internet zelf wat uizoeken, wat ik echt heel erg leuk vondt.
    Mijn vriend krijgt vaak traditionele kerstpaketten. Vorig jaar een reis pakket, en jaar daarvoor een uitgebreid koffie pakket.
    Ben wel heeeeeel erg benieuwd wat we beide krijgen hihi.

4. missyb

missyb Niet meer actief

ik ben benieuwd of ik wat krijg, werk bij 3 verschillende bedrijven
    maar ben bang dat ik maar bij 1tje iets krijg (of niet)

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Werk jou man bij Sogeti?

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier straks een ouderwets pakket vol met eten. :D

Voor mijn schoonmoeder ( die op Isabella past ) heb ik een mooi stukje gemaakt voor in de tuin en ik heb een mooie foto in een lijstje van Isabella. En misschien een fles wijn erbij. Maar dat weet ik nog niet. Of een likeurtje.

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier geen kerstpaket, eigen baas, kan er wel 1 kopen hahahaha.
    mijn kerstpaket ligt nu lekker boven te slapen, als zij smorgen een dikke glimlach opzet ben ik al blij.

mijn vriend heeft vorig jaar wel een paket gehad, met simpele dingen, 1 waarvan je ook echt alles gebruikt of opeet.
    zal dit jaar denk ik wel weer zijn, 9 jan in iedergeval bedrijf etentje met indoor skieen(ook al erg leuk)

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik zit noodgedwongen in de WAO en krijg dus geen kerstpakket... Al jaaaren niet... helaas...

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier nog geen paketten gehad. Ik verwacht hem bij mijn werk eigenlijk pas volgende week maandag. M'n man zal deze week wel een berichtje krijgen wanneer hij het af mag halen.
    Ik ben benieuwd. Ik vind etenswaren altijd wel leuk, helemaal als het een beetje themapakketjes zijn, met wafelmix, wafelijzer , dat idee. Of een oer-hollandspakket ofzo.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ben benieuwd wat er dit jaar me te wachten staat!
    Denk dat wij hem volgend week kunnen ophalen.

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik mocht op een speciale site uit een aantal pakketten kiezen, was erg leuk. ik heb m nog niet, wordt voor kerst aangeleverd

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Vandaag mijn "kerstpakket" gehad. We kregen net zoals vorige jaar een bon, waarmee je wat uit kon kiezen op internet. Was niet veel soeps. Heb maar gekozen voor een electrische peper en zout molen, dat was ook het enige wat ik zelf graag wilde kopen. Was trouwens via mijncarrousel.nl.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij krijgen altijd een flink pakket en manlief krijgt ook altijd iets bijzonders, dus ik ben benieuwd! Ik krijg die van mij vanavond!

14. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik werk hier nu ongeveer 7 jaar, en tot nu toe altijd een redelijk vet kerstpakket gehad.
    Tot we halverwege vorig jaar een hoop wisselingen kregen in de directie enzo.
    Nu krijgen we, als we geluk hebben, een flesje wijn (Ik drink geen alcohol en ben zeker niet de enige).

Ik vind dat je blij moet zijn met wat je ook krijgt, maar ik vind het wel raar dat ze het op het "teruglopen van de winst" en "recessie" gooien, terwijl al onze klanten (zo'n 100 stuks) een heel duur pakket krijgen, en er de laatste tijd veel dure (in mijn ogen is 7500 euro per feest best duur) feesten zijn gevierd (met alleen de directie en "hooggeplaatste personen") omdat er zoveel omzet was gedraaid.
    :D

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Voor het eerst sinds jaren krijgen wij er geen.
    Man is 2 maanden geleden als zzp-er begonnen.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het schijnt niet veel te zijn volgens collega's maar we hebben ook nog niks ervan gezien.
    Ben eens benieuwd.
    Mijn man krijgt geen kerstpakket daar doen ze niet aan ;)

17. Female

Female Niet meer actief

Ik weet zeker dat ik niets krijg, maar werk ook maar 1,5 dag per week, en bij ons doen ze daar niet aan. Mijn man werkt dit jaar zijn eerste kerst bij dit bedrijf dus ik weet niet of hij iets krijgt.

Ik vind het wel altijd vervelend dat ik heel veel mensen om me heen altijd hoor klagen over hun kerstpakket, als in 'weer eten, weer iets waar ik niks mee kan' etc.
    Dat vind ik echt aso! Ik vind dat je er gewoon blij mee moet zijn, wat je ook krijgt ;)
    Ik zou ook met alles al blij en tevreden zijn hoor...

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn man heeft in iedergeval 35 euro aan vvv bonnen gekregen, de rest weet ik nog niet. Hij komt vrijdag thuis met het pakket.

Met de bonnen ben ik in iedergeval blij, kunnen we zelf wat leuks voor kopen.

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Wij krijgen altijd een kerstbonus ipv een pakket.
    Nog even afwachten of ie komt dit jaar maar ik verwacht van wel :)

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb mijn kerstpakket al meer dan een week geleden meegenomen. Omdat het mijn laatste werkdag was.
    Ik vind het altijd wel leuk ookal is niet alles mijn smaak, het gaat om het idee!

Deel Deze Pagina