Kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb het eens even heel casual nagevraagd op het werk :)P), en we krijgen een Nieuwjaarspakket ipv een Kerstpakket.
    Deze krijgen we op de Nieuwjaarsreceptie, in januari. :)

2. ik heb van mijn ene werkgever een tinkelkaart gekregen kan je wat uit een boekje uit zoeken..

en de andere heb ik nog niet..

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Wij krijgen altijd een irisbon. Ik koop er altijd iets leuks voor mezelf van. Ik weet nog niet wat ik er dit jaar van ga kopen.

4. Revenant

Revenant Lid

22 okt 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel
    Een kalender , tegenvaller dus, heb hem achtergelaten op werk (ben met zwangerschapsverlof) de teamleidster gaat ze van iederen terugsturen naar de directeur, zo van; nee bedankt, haha.

Man krijgt een vleespakket.

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij hebben dinsdag een kerstborrel- en diner. En kunnen aansluitend het pakket ophalen. Vorig jaar was het een wokpakket erg leuk. En ik krijg een eindejaarsuitkering van 5%, ook altijd lekker.

Mijn man krijgt altijd een pakket met etenswaren. En hij krijgt ook vaak nog pakketten of wijn e.d. van klanten en leveranciers. Dus ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat met de crisis.

Wij hebben zelf ook een groot pakket gemaakt, want vanuit onze kerk wordt een kerstpakkettenactie gehouden voor gezinnen die met weinig de kerst door moeten. Dat was ook heel leuk om te doen. Ik hoop dat de ontvanger er blij mee is.

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey meis,
    Vraagje.. Is manlief nog steeds bij defensie aan t werk?? (ben al zo lang niet meer actief op t militairsforum..)
    Miekjeman heeft nl 2 pakketten gekregen van de baas. Een sportpakket (bestaande uit sportkleding) en een 'normaal' pakket..

7. Die oerhollands was echt leuk, die kregen wij vorig jaar!
    Ben ook heel benieuwd naar dit jaar, maar dat wordt pas de 24ste

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik mag mijn pakket vanmiddag ophalen. Wij kunnen al enige jaren kiezen uit een drie- of viertal mogelijkheden. Mogelijkheden dit jaar waren:

* Gezinspakket
    * Saladepakket
    * luxepakket
    * Goed-doel (keuze uit 10 doelen)

Als je geen keuze maakt dan krijg je automatisch het gezinspakket. Ik heb dit jaar weer gekozen voor het Luxe pakket. Is altijd weer afwachten wat er inzit natuurlijk.

Ben dus heel benieuwd.
    Vriendlief krijgt er dit jaar geen aangezien hij in de Ziektewet zit...via het UWV.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Precies! Wij brengen altijd datgeen wat we zelf niet gebruiken naar een inzamelingspunt hier in de buurt die paketten maakt voor mensen die het minder goed hebben

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jaaa ik heb gisteren m'n kerstpakket gehad!! Er zit van alles in; stroopwafels, sinaasappelsap, chocola enzo. Ben er blij mee, niet dat ik alles lekker vind, maar daar kan ik vast m'n moeder of zus blij mee maken!

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Mm, dat vind ik eigenlijk ook wel een goed idee! Toch eens even kijken hier in de buurt of er zo'n punt is. Bedankt voor de tip.

Ik vind het zelf ook vervelend als ik collega's hoor klagen. Net als dat je een borrel hebt op je werk en mensen beginnen te zeuren over het feit dat dit of dat niet lekker is. Houd lekker je mond en ga dan niet..

12. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Wij mochten iets uitzoeken uit een catalogus en wij hebben een mooie grillplaat uitgezocht.

13. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ik mag hem morgen ophalen, ben benieuwd
    Vorig jaar hadden wij een boekje, waar je wat uit kon kiezen
    Vond het maar niks het hele kerstpakketten idee gaat er vanaf

14. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier geen kerstpakketten dit jaa. Bij mijn vriend niet vanwege bezuinigingen en ikzelf zit in de ww, dus ook niks. Helaas, volgend jaar beter.

15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Vrijdag mog ik hem op halen, ben benieuwd...

16. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    heb m vandaag gehad en ben er zeer tevreden mee

17. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik ben verwend dan met mijn baas!

Ik krijg met Sinterklaas altijd een kado voor de kleine, hiervoor moet ze dan wel even een kleurplaat inkleuren. Was voor mij een grotere uitdaging dan voor haar want ik mocht haar gezicht weer kleur-vrij maken daarna hihi

Ook hebben we een Enorm sinterklaasfeest met allemaal kado's voor de kids vanuit t werk. Dit jaar waren er musicalsterren ingehuurd die pipi langkous speelde en Tommy. Verder sinterklaas en allemaal pieten. Echt heel gaaf! Gratis eten en drinken enzo... Je mocht een verlanglijstje met 2 dingen opgeven en 1 daarvan kreeg mn dochter dan.

Dan krijgen we meerdere wedstrijden en daar heb ik een mooie home-cinema mee gewonnen. (vrij makkelijke wedstrijden en bijna iedereen wint wel wat)

En met kerst krijgen we een uitgebreid kerstpakket! GEvult met allemaal heerlijkheden!!

...Iemand nog een baan nodig? :p hahaha

18. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

ps.

dit kost me wel 5 euro per maand aan de "personeelsvereniging"

Maargoed denkend aan dat we naar Walibi zijn geweest en alle feesten die we hadden! laatst nog een Airport Party met schaars geklede stewerdessen en HEEERLIJKE gespierde caramelbruine piloten "zwijmel zwijmel" en ga zo maar door.

Die 5 euro haal ik er dubbel en dwars weer uit dus!

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik kan mijn pakket vrijdag ophalen, konden uit 6 verschillende pakketten kiezen, maar het toch maar het verrassingspakket gekozen, dus weet nog niet wat er in zit, spannend!

Vriend had vorige week van de PV een kerstpakketje gekregen met een kerstbrood, 2 flessen wijn en roomboter..

hij zou van het bedrijf geen pakket krijgen, door de crisis veel banen weg gegaan daar.. ( hij krijgt er altijd 2, 1tje van PV en 1tje van het bedrijf zelf)

maar nu kregen we vandaag toch een pakket thuis gestuurd!
    wat de directeur zelf heeft gekocht.. en niet het bedrijf, vind ik toch erg sympatiek! met een briefje erbij dat het toch een erg zwaar en turbulent jaar was bla bla

met daarin..
    - Pasta
    - Pasta saus
    - Pasta lepel
    - Pasta bus, om je pasta in te doen..
    - Schort
    - Ovenwant en pannenlap
    - Choco dingetjes
    - Amandel koekjes
    - Fles rode wijn
    - Soepstengels
    & een kerstlot van de postcode loterij, moeten het alleen in januari wel weer opzeggen anders speel je automatisch verder mee hihi en hebben zelf al 2 loten..

owja en nog 50 euro korting op 2 vakantieparken
    en 10% kortingsbon op een of ander verwendag ofzoiets..

al met al toch errug leuk! was blij verrast dat er toch nog een pakket kwam :D

nu in spanning wachten op de mijne :D

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    OWJA!

van de pv kreeg hij ook nog een boodschappenkartas.. *mond vol*

is een tas die je in je kar kan hangen.. snap er alleen het nut niet zo van.. want dan kan je het net zo goed gewoon in je karretje doen hihi maargoed, vind het wel errug leuk dat je werk zo'n pakket geeft als bedankje voor het harde werk!

Deel Deze Pagina