Wie heeft afgelopen week Oprah gezien? Er was zo'n jonge meid die nu in de gevangenis zat omdat ze toen ze 15 jaar was, haar (doodgeboren?) baby met een mes had gestoken (om het uit zn lijden te verlossen, als hij nog eventueel pijn had). Toen ze boven op haar kamer bevallen was, riep haar zusje haar om te eten, en tussen het eten en bevallen zat een half uur. Dus in een half uur tijd had ze het bloed weggepoetst en is beneden aan tafel gaan eten als of er niets was gebeurd. En haar vriendje heeft het kindje in een plunjezak gedaan en met stenen erin in het water gegooid. 6 maanden later vond een duiker de zak en het heeft dus nog 6 jaar geduurd voor ze erachter kwamen dat zij de moeder was. Ze zit nu sinds februari dit jaar vast en ze kreeg 6 jaar. Zo'n verhaal snap ik niet hoor. Hoe kan een 15 jarige meid, Cheerleader en de beste van de klas, zo dom plan bedenken en uitvoeren? Haar moeder was notabene verpleegster! Snappen jullie zoiets? Heeft iemand dit gezien?
w8 ik zoek het ff op Hebbes! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Zooo erg is mijn zwangerschapsdementie ook weer niet