kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door Supi, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik werk niet, dus krijg niks.

hubby krijgt binnekort een code, en kan dan op een site wat uitkiezen wat ie wil. maar keuze daarin is echt zeer beperkt. vorig jaar heeft ie douche spullen gekozen. verder waren t alleen badjassen en slippers en handdoeken, fruitschaal, bestek en dat soort nutteloze dingen. benieuwd wat ie nu kan kiezen

2. mijn man heeft bij zijn baas vrijdag zijn laatste werkdag( van baan veranderd), dus ik ben benieuwd of hij zijn kerstpakket nog krijgt ;)

Ik hoop het wel, vind het altijd erg leuk!
    anders maak ik er zelf 1 voor hem :D

3. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb een "keuze" cadeautjes kerstpakket gekregen.

Er zit niet zo heel veel spannends voor mij tussen maar heb wel wat praktische dingen gezien :).

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hier (nog) niks gekregen. Ik werk ee niet zo lang en weet eingelijk niet of ze aan kerstpaketten doen

5. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Ik werk niet dus voor mij geen kerstpakket.
    Manlief heeft een code gehad waar hij op een site iets uit kon zoeken..stonden genoeg dingen op maar of we hadden het al of we hadden het niet nodig.
    Uiteindelijk een bon van de V&D gekozen twv €35,-. Is altijd handig voor kleertjes of zo.

6. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik krijg altijd een enveloppe met 100,- erin.

7. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik krijg eind deze week 2 kerstpakketten (werk op 2 plekken)
    En vriendlief krijgt vrijdag een!
    Ik vind t uitpakken ook t leukste hihi :)

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier altijd een boekje waar je uit kan kiezen vorig jaar een paar Birkenstock gekozen en dit jaar kon je een ander model kiezen dus die weer gekozen..

9. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik krijg de mijne altijd pas in januari, meestal een kerstpakket en een paar losse cadeautjes (vorig jaar een drakenkostuum en een roodkapjekostuum =T ). Wel al een chocoladeletter gehad met Sinterklaas, en vorig jaar kregen we een set glazen met een fles wijn omdat we met de jaarwisseling hadden gewerkt. Wat dat betreft hebben wij een hele lieve baas :D

10. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ik ga de mijne nu ophalen :p

11. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ikzelf krijg nooit een kerstpakket. Ben een thuisblijfmoedertje.

Maar vriendlief krijgt morgen of overmorgen zijn pakket. Die zijn altijd mega groot en ik mag hem dan altijd uitpakken.
    Vorig jaar had hij een grote doos met een compleet gourmetset erin voor 8 personen, wijn, gourmetsauzen, 4 kleine schaaltjes (om gourmetgroente in te doen of zo), 4 bierflessen en nog wat dingen. De inhoud wordt eigenlijk altijd gebruikt, ze stellen gelukkig altijd een practische doos samen.
    Ook krijgt zijn bedrijf veel kerstcadeau's van andere bedrijven. Die worden onderling allemaal verloot. Dit gaat over flessen wijn, chocolade en vorig jaar zat er een hele kaas bij (die wil ik dit jaar) enz enz
    En vorig jaar kreeg hij een loonsverhoging, dit mag nu ook wel weer :D;).
    En als klap op de vuurpijl heeft zijn baas gezegd dat mijn vriend nog een verrassing krijgt, maar wat????? Denk een vast contract (tenminste dat hoop ik :))

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Elk jaar bij dit topic antwoord ik 'nee, daar doet ons bedrijf niet aan'.

Maar dit jaar, voor het eerst in het 15jarig bestaan van de zaak, hebben we een kerstpakket gekregen! Een kistje met allerlei lekker dingetjes erin en een paar kaarsjes.

Detail: Ik heb de kerstpakketten gekocht :)

13. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Dat is nou wel iets wat ik mis! Ik heb geen werk sinds mei van dit jaar dus helaas geen pakket.. Manlief is ook werkloos (ja het is wat..) dus ook voor hem niks!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb een theepot voor losse thee, met 2 zakjes losse thee gekregen.
    Of ik er blij mee ben is iets anders.

15. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier dit jaar geen kerstpakket, maar een etentje met alle collega's, is ook erg gezellig! ;)

16. Chantalll

Chantalll Actief lid

7 feb 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kregen een bon om iets uit te zoeken op een website. Ik heb gekozen voor een makro tegoedkaart twv 25 euro

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    van de eigenaar een envelop, van de bevrachter een doos met lekkers. 4stukken kaas (verschillende), worst in verschillende smaken, chips, chocola etc. Allemaal redelijk lang houdbare dingen :)

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    we krijgen 4 mokken :)

19. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik heb geen idee of ik een kerstpakket krijg.. ik zit namelijk ziek thuis.

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja ik wel! En best wel leuke/lekkere dingen!

Mijn man niet, maar is zelfstandige en dit jaar doen we ook geen kerstpakket voor de werknemers. Ze krijgen dit jaar alleen een rollade.

Normaal krijgen we ook altijd wel wat van leveranciers, wijnen en zo, maar nu nog niks gezien.

Crisis he!

Deel Deze Pagina