Wij hebben deze week een etentje met collega's, bestuur etc en krijgen dan ook het pakket, ben benieuwd! Daarnaast 13e maand en loonsverhoging.
Nope, geen kerstpakket, geen eindejaarsuitkering, ik moet zelfs vrije dagen opnemen als ik vrij wil met kerst (werk in de ICT, heel klein bedrijfje). En mijn bazen zijn allebei 2 weken op vakantie. Gevolg: ik doe het lekker rustig aan! Maar goed, het ging niet over mijn frustraties, het ging over kerstpakketten Mijn man krijgt sinds vorig jaar niks meer, daarvoor altijd grote traditionele pakketten. Die mis ik wel een beetje
Toch jammer als bedrijven er niet aan doen. Het is volgens mij bij de belasting aftrekbaar, dus inprinciepe hoeft dit de werkgever niks te kosten Ik weet niet of wij wat krijgen, ik zou zelf graag een vvvbon willen. Mn vriend krijgt wel een kerstpakket, zaten vorig jaar allemaal lekkere dingen in dus ben benieuwd dit jaar
Aftrekbaar betekent niet gratis hoor, betekent alleen dat je er geen belasting over hoeft te betalen. (weet niet precies hoe het bij bedrijven zit, maar zo zit het iig bij particulieren)
Hier nog niks gekregen. Vraag me sowieso af of we wat krijgen aangezien we in een reorganisatie zitten. Vind het erg leuk om wat te krijgen maar zou het in deze situatie toch ook wel een beetje gek vinden. Mijn man krijgt altijd een grote doos met allerlei dingetjes. Ik denk donderdag of vrijdag.
Hmmm ja ik heb er niet zoveel verstand van. Maar ik heb bij een bedrijf gewerkt in de zorg en daar kregen we nooit wat. Je werkte je de hele dag het schompes en er kon nog geen bedankje vanaf. Dus vandaar dat ik dit eigenlijk zeg, dat het niet veel hoeft te kosten Ik vind het altijd heel fijn als een werkgever iets geeft, geeft het idee dat je toch wel een beetje gewaardeerd wordt. Dat er moeite voor je wordt gedaan
voor het zoveelste jaar op rij een kado kaart waarmee je bij mijncarrousel.nl een kado kan uitkiezen. ideaal zit voor iedereen wel wat tussen, want je kan altijd nog de V&D bon kiezen..... ik heb de cakepop maker gekozen Ga ik me uitleven het komende jaar. mn man werkt bij hetzelfde bedrijf en heeft 18 wkn de donald duck besteld die goede oude tijd
Ik heb een print van een schilderij gekregen, een stil leven. Op zich best leuk, maar niet helemaal mijn smaak. Hij zou qua stijl wel in onze keuken passen, maar heb daar geen ruimte. Nou ha, wel ruimte, maar wil niet alles vol hebben hangen. Dus tja...ik heb er niks aan en het belandt op zolder. Zonde...een schilderij is zo persoonlijk, hoe komen ze erbij om dat te geven.
hubby heeft net inlog gehad voor zijn kerstpakket waar hij uit aantal dingen kan kiezen. en tis echt allemaal crap en dan bedoel ik niet ondankbaar, maar zijn echt serieus dingen waar je niks aan heb. wijn(drinken we niet) fitness pakketje(die ze zelf in hun winkel verkopen) weegschaal, boekjes van anwb voor fietsroutes, kappersbon(ben zelf kapster ) en een keukenmes(1 ??) en zo kan ik nog wel ff door gaan. benieuwd wat hij gaat kiezen haha
Mijn man heeft tot nu toe 2 pakketten gehad, van zijn baas een groot pakket met allerlei lekkere dingen. Het andere pakket was een groot bierpakket en kwam van een leverancier. Verder nog een kerststol en een kistje wijn. Ik krijg een 13e maand en loonsverhoging in januari. Verder sparen wij het bedrag van ons kerstpakket en gaan we om de 5 jaar naar de Efteling met het hele gezin, alles is dan verzorgd. Oudere werknemers mogen dan ook hun kleinkinderen meenemen. Erg leuk altijd!
Ja precies, zeker omdat het dus niet echt gratis is! Maar, een beetje waardering is heel veel waard. Als is het maar iets kleins, wat bijna niks kost. Het betekent gewoon dat je baas aan je denkt. Ik vind die zoek-maar-iets-leuks-uit-op-internet pakketten helemaal niks, daar zit zo weinig gevoel achter. Ik zou op het moment al blij zijn met een kerstkaart van m'n werk, maar dat zal er ook wel niet inzitten...
Wij krijgen elk jaar gigantische biefstukken mee, en een goede fles wijn Heerlijk, verheug me er nu al op
Wij mochten die van mn man zelf uitkiezen dus hebben gekozen voor een aziatisch pakket met een goeie wok hadden we 'nodig'
Ik zit thuis dus krijg niks, maar mijn man heeft zijn pakket net opgehaald en is onderweg naar huis dus ben benieuwd.. 2 jaar geleden kregen we een grote grill plaat met 1,5 kilo gourmet vlees en nog veel meer dingetjes en vorig jaar een trolley koffer gevuld met allerlei lekkere dingen. Daarnaast krijgen alle medewerkers een bonus aan de hand van hun ziek zijn afgelopen jaar en de 13e maand. Zijn werkgever is in ieder geval gul ^^
Hier net 2 maanden 1 dag in de week aan het werk. Dus een kerstpakket zal wel niet. hihi. Maar doordat mijn zoontje nu weer bij mij woont, gaat mijn baas zondag voor ons koken Is natuurlijk altijd goed. We krijgen in ieder geval lekker mosselen en garnalen. Daar is mijn zoontje namelijk gek op!
Ik dacht zal wel niks krijgen maar heb vandaag gekregen en ik werk er nog maar een week ben helemaal blij