Vorig jaar hebben wij een leuke gevulde enveloppe gekregen. Hebben we zelf kerstcadeaus voor kunnen kopen. Dit jaar hebben wij nog niks gekregen maar ik denk dat dat vrijdag komt. Mijn man heeft een ontbijtpakket gekregen haha. Enorm aantal broodjes en lekker voor erop. Inclusief een badjas! Kan hij mooi een ontbijtje op bed brengen
geen idee of ik dit jaar iets krijg, ben namelijk net 3 weken bij mijn nieuwe werkgever aan het werk.... had mijn 2e werkdag wel al een chocoladeletter met een persoonlijk gedicht van sinterklaas op mijn bureau staan. Dus wie weet ook een kerstpakket, ik wacht geduldig af!
Wij hebben miniPads uitgedeeld en iedereen krijgt een kerstbonus wat op 1-4 maandsalarissen ongeveer uitkomt.
We moesten op ons loonstrookje kijken die we vandaag zouden krijgen. Maar helaas is mijn zoontje nu ziek dus zijn we thuis. Heb collega al gesmst of ze mijn loonstrookje even wil bekijken . Ben erg nieuwsgierig. Mijn man heeft nachtdienst gehad en nu vakantie. Door dit topic toch even snel in de bijkeuken gekeken en daar stond zijn kerstpakket. Ziet er netjes uit, zitten lekkere dingen in.
Van de klant heeft mijn man een waardebon gehad. Van zijn werkgever nog niks. Vorig jaar voor beide een Rituals pakket gehad en een dienblad. We wachten dus nog even af.
In mijn kerstpakket zat n 3 in 1 tja uh.. opbergpot?? Geen idee hoe t heet, maar je kan er twee op elkaar stapelen en bijv snoepjes in doen en je hebt ook n grote pot. Waar je ook snoep of weet ik t in kan doen en zat ook n dingetje bij wat je in de pot kan hangen en daar kan dan n theelichtje op.. Geen idee of t zo n beetje goed uitleg hihi
3-laags Voorraadpot.. Die zoek ik al zoooo lang voor een acceptabele prijs.. Vorige week de aanbieding van Blokker gemist, zo balen
Wij mogen ook altijd kiezen Ik heb een zoku ijsjes maker gekozen leuk voor met me zoontje lekkere gezonde ijsjes te maken
Hier werd vanmorgen mn kerstpakket gebracht door mn carpoolcollega. Ik ben momenteel thuis en zij heeft m donderdag al voor me meegenomen. Wij kunnen meestal kiezen uit "gezinspakket" (deze had ik) en een "luxe pakket" (had collega) of een gift aan een goed doel (keuze uit stuk of 5) Het pakket zat deze keer in een handige flexibele mand met deksel en de "standaard" boodschappen (snoepjes, thee, wijn, slagroom etc) allemaal dingen die we hier thuis gebruiken. Het luxe pakket viel geloof ik een beetje tegen, iets van een broodplank oid met nog wat toastjes en wat drinken.
Ik had dit jaar een aardig gevuld kerstpakket. Oer hollands. Met daarin: Ganzenbord spelletje pesten 2 grote glazen warme chocomelk slagroom marshmellows kippensoep westlands kaasje doos met kaneel kussentjes soepstengels gluwein blik stroopwafels blik wilhemlina pepermunt zak met chocola en een grote kerststol. Ik was dus best blij met mijn kerstpakket.
Waren je kaasje en stroopwafels dan niet gesmolten met die warme chocomelk???? Maar wel een leuk pakket!
Whahaha nee was poeder voor warme chocomelk En stroopwafels doe ik hier altijd ff in de oven worden ze lekker van