kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door Supi, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

hihi had ik al gedacht, maar het stond er zo leuk :D:D

Hier leg ik de stroopwafels altijd bovenop mijn kop thee worden ze inderdaad lekker zacht;)

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Kwantum heeft ze voor een tientje. Vorige week nog gehaald voor mijn zus.

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier een Italiaans pakket die van een goede klant van ons samegesteld is. Erg lekker.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
  5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ja hoor wij hebben hem ook gehad, mijn vriend dan, het is echt het mooiste pakket wat hij ooit heeft gehad,

Er zat in: Vuurkorf, hout voor vuur, marshmellows, stokjes voor de marsh, servetten, theelichtjes, van die glazen potjes waar theelichtjes in moeten in kerststyle, een heel luxe plaid, super zacht 1,25 bij 1,50 ben ik super blij mee, garnalenmousse, sinaasappeldrink, chocodrink, zeevruchten, toastjes, sneeuwchocobolletjes, rookworst, pepermunt, van die schuimpjes, gluewein, 2 mokken voor de kerst waar de chocodrink in kan, en een doos met allemaal sneeuwpop spullen waarmee je je sneeuwpop kan aankleden als je er buiten een maakt, en een lot voor de kerst van postcode loterij

ik weet zeker dat ik nog een dingetje ben vergeten maar maakt niks uit, echt een mooi pakket en groot ook, had ik echt niet verwacht in deze tijd, ben er super blij mee.

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wat een leuke dingen allemaal. Ik krijg het donderdag, vorig jaar bonnen en ritualspakket! Wel ook 13e maand maar die krijgen we altijd in november al.

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wij krijgen een fles wijn en een VVV bon van 50 euro. Ik ben er erg blij mee! Kan ik zelf wat leuks uitzoeken. En gezien de economische situatie had ik eigenlijk helemaal niks verwacht!

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wow, das een stuk guller dan de gemiddelde werkgever hier in NL :)

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    vriendlief krijgt 100 rond sinterklaas.
    ik krijg meestal een pakket met lekkere dingen van de bakkerij.( maak ikzelf das dan wel balen) en een bon van een winkel (dit jaar douglas)

10. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    ik kreeg normaal 150 euro dit jaar geen idee we zullen het zien en man lief krijgt hem.donderdag zit meestal vvv bonnen in twv 35 euro en dan nog een leuk pakket

11. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vorige week een 'tussen de regels door' bericht op de bedrijfssite dat de kerspakketten zijn afgeschaft. Geld gaat naar een goed doel, maarrr dat gaat pas in 2013 in. Dit jaar dus een verkapte bezuiniging. Ik ben voorstander van goede doelen maar dan wel als ik die zelf mag bepalen. Ik zie zo'n kerstpakket eerder als blijk van waardering.

Van manlief nog niets gezien maar vorig jaar Bol.com-bonnen dus zal dit jaar ook wel zoiets zijn. Altijd handig.

12. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier een kerst pakket van Jumbo/c1000

oa grote zak winterspekjes
    wc papier met kerstopdruk...
    grote verpaking kanjer stroopwafels
    uno broodje knackworst doos
    poeder suiker
    slagroom
    stroop
    chocolade melk dark van chocomel
    pannekoekenmix
    tuc koekjes
    Kaars met kerstopdruk
    smarties kersboom chocolade hangertjes
    borrelnootjes
    drop

Toch erg leuk vind ik zelf!

13. emje

emje Niet meer actief

mijn vriend kreeg van zijn baas te horen dat ze dit jaar geen kerstpakket kregen vanwege de bezuinigingen. nu kwam me vriend gisteren toch met een groot pakket thuis. nu blijkt dat hij en zijn collega's van de klant van het bedrijf een kerstpakket hebben gekregen :) is ook een erg mooi pakket met een pizza oven voor 4 personen en allemaal lekkere dingen voor op de pizza :)

14. eline20

eline20 Niet meer actief

Ik krijg geen pakket. Maar mijn vriend heeft een groot vleespakket gehad van een vriend waar hij altijd voor klaar staat. En vandaag krijgt hij er nog 1 van zijn werkgever. Ben benieuwd!

15. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Nog niks :)

Maar ik ben ook pas sinds 1 december in dienst en de eerste werknemer dus ik verwacht niks.

16. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Mijn man had precies het zelfde haha!
    Geen lot dan...

Ik kon kiezen uit kadobonnen en heb er. Kadobongekozen om uitgebreid met mijn man ergens te lunchen

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    man krijgt m vandaag, ben benieuwd wat het zal zijn,
    hij had ze al zien staan en was een klein doosje
    hij gokt op 2 wijnflessen oid naast elkaar in een box

18. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb mezelf gisteren weer een breuk getild aan me kerstpakket............
    Ik had een envolop met een waardebon die ik op me werk kan uitgeven......

Zoals elk jaar!!!!

19. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Wat lief van je vriend! Hier een 'nostalgisch' kerstpakket: allemaal typisch hollandse producten, zoals pannenkoekenmeel + pannenkoekenpan, kruidkoek, speculaas, enzv. Leuk pakket hoor.

20. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Uhmm oké... hier zijn de bezuinigingen ook toegeslagen denk ik :)

Een GROTE doos, zo licht als een veertje, met daarin:
    Fietstas van ptt post met overal de logo van de stichting.
    Fietsbenodigheden zoals zadelhoesje, bandenplakset e.d. allemaal voorzien van stichtingslogo.
    2 pakjes droge koekjes ZONDER logo, en een sapje.
    Oja, en fietsroute's... jaja... routes om langs alle aangesloten verzorgings en verpleeghuizen te fietsen. Is dat nou niet een feest?

Dat was het zo ongeveer haha!

Ik wil niet ondankbaar overkomen hoor. Maar écht... ik was nog blijer geweest met gewoon een simpele cadeaubon. Komend jaar moeten we als fietsende- reclame boodschap rond fietsen :(

Deel Deze Pagina