Hier ook aangevraagd voor mijn ouders. Geen uitgebreid verhaal erbij gedaan, gewoon kort maar krachtig . Ik ben benieuwd, ik hoop alleen niet op een cameraploeg en op ongewenste telefoontjes van de postcodeloterij...
Ik vraag hem niet aan, want wil mezelf en anderen niet opzadelen met ongewenste post/telefoontjes van de postcode loterij. Ik ben allang blij dat ik daar van verlost ben. Een ieder staat natuurlijk vrij om hem wel te bestellen, maar ik doe dus niet mee.
Jaaa ik had mijn moeder opgegeven en die kreeg hem vorige week! Zo leuk Ik had er niets bijzonders bij hoor, gewoon zoiets van voor de liefste mama en oma. Volgens mij is het gewoon at random. Maar mijn moeder vond het super!
Jaaaa ik heb hem vorige week gekregen 'van' mijn grote broer... En mijn vriendinnetje van hier op het forum had me ook opgegeven hoorde ik later
Vorig jaar mijn vriend opgegeven omdat hij naast zijn baan en studie zo veel voor mij had gezorgd toen ik heel erg ziek was. Dit jaar mijn ouders opgegeven omdat ze ons een heel erg zwaar jaar hebben door gesleept! Vorig jaar heeft mijn vriend hem ook echt gekregen, of mijn ouders hem krijgen dit jaar weet ik niet, zou het wel super leuk vinden!
Ik heb een vriendin van mij opgegeven...na alles wat zij heeft meegemaakt gun ik haar dit pakket zo ontzettend erg! Hoop dat ze hem krijgt
Ik heb hem afgelopen zaterdag de 21e aangevraagd. Geen idee of het pakket al afgeleverd is, zij zitten nu met ons in Frankrijk
Mijn moeder is vandaag er wel mee blij gemaakt... Mailtje stond in mijn spambox.. Ze was er super blij mee, vooral de verassing vond ze leuk.