Crazy mama

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kim11, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
  2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    In zoveel opzichten fout, zielig en triest....

3. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Tsja, dat kan allemaal hier, vraag me niet hoe, er is enorm weinig controle op zogenaamde paydayloans, ik geloof dat iedereen ze zowat kan krijgen.

Daarbij krijgt mevrouw zoveel benefits dat ze na aftrek van alle rekeningen 83£ overhoudt voor boodschappen, had ze beter kunnen sparen..

4. Deliana

Deliana Niet meer actief

Heel triest idd.... :(

Maar om nu gelijk allerlei conclusies te gaan trekken op basis van dit stukje is ook een beetje overdreven.... Ik ken iemand die exact hetzelfde heeft gedaan, ze bleek een hele zware depressie te hebben.....

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Triest... Dus ze heeft 80€ om rond te komen en weet dat ze haar leningen niet kan betalen, maaaar ach wat maakt het uit hé? Je kunt je kind natuurlijk véél beter 8 xbox-spellen geven ipv een dak boven hun hoofd! Simpele keuze natuurlijk ;)...

6. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    ja en DAT is dus de pest, dr huis zal ze niet kwijtraken, want je mag hier met kinderen niet dakloos zijn, dan moet de council je een huis geven. Overigens zal haar huur ook direct door de council aan de verhuurder betaald worden. (ter indicatie, mijn man werkt 2 banen, werkt hij er maar 1 tegen minimumloon krijgen we 234GBP huursubsidie per WEEK, we betalen 254GBP, ofwel 20 GBP zelf betalen. Wij willen dit niet, maar serieus, het is beter om hier niet, of heeeeel weinig te werken, je krijgt zo belachelijk veel subisidie dat het werken van 2 minimumloon banen eigenlijk de moeite niet waard is.

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Doodnormaal hier. Ze gooien je bij wijze van spreken dood met de advertenties voor leningen.

Mijn man zijn familie heeft er ook een handje van weg om die aan te gaan. Mijn schoonzus zelfs zo erg dat ze naar de rechtbank is getrokken om zichzelf failliet te laten verklaren. Gevolg was dat alles kwijtgescholden werd en zij terug begonnen is met die leningen. Momenteel nog niet zo erg maar hier hoeft ze niet aan te kloppen als het misgaat.

Ergste vanal, haar kinderen vinden dit dus heel normaal gedrag (en zo ook alle andere kinderen hier die in zo'n situaties opgroeien). Mijn nichtje (dochter van schoonzus) heeft een paar maand na haar 18e zo'n lening afgesloten voor £100. Ze wilde een avondje uit maar had geen geld...

Mijn man zag er ook geen graten in in die leningen maar dat heb ik er gelukkig wel uitgekregen.

Deel Deze Pagina