You go girl! Ben benieuwd wat je hebt uigezocht.... Was idd. vroeg/laat wakker...was na sytycd inslaap gevallen en schrok wakker dat ik de honden nog moest uitlaten en na die verschrikkelijke kou buiten val ik niet zo makkelijk weer in slaap haha....
Na wat ben je in slaap gevallen : ik ga zo dadelijk even naar die winkel, maar weet je, ik wil niet carnaval verkleed gaan, niet van dat goedkoop uitziende pakken enzo. Vind ik echt niks. En in die mooie jurken, tja daar pas ik dan weer niet in. Misschien verkleed ik me gewoon niet.
Hoi, ik zou de jurk terugbrengen en lekker jezelf opdofffen waar je jezelf lekker in voelt! En als ze vragen wie je voorstelt zeg je: mijzelf! Als je je lekker voelt, heb je ook plezier en niet in een kostuum wat je niets vind. Er zullen vast meer mensen zijn die zich niet aan de dresscode houden. have fun
Kun je niet een mooie avond jurk halen bij de c&a ofzo, haar een beetje mooi. Dan zie je er toch mooi en anders dan anders uit. Desnoods kun je er nog bij verzinnen dat je een beroemdheid bent die naar een premiere gaat ofzo