Ik twijfel altijd…. We hebben alles wit geverfd. Witte kozijnen. Nu hebben we jaloezieën laten inmeten. Ik wil lichte jaloezieën. We hebben een staaltje wit en pearl wit. Net het witte eraf. Word wit niet heel steriel? Of zou pearl wit niet te veel afsteken?? Wat vinden jullie? Op de foto is links de pearl wit ( let niet op de natte ramen. Komt door het stucwerk)
Ik vind de linker mooier (iets warmer) maar het lijkt alsof de rechter een roze toon heeft. Het kan allebei dus je zal geen foute keuze maken!
Beetje te zien hoe de rest er uit ziet. Bij een strakke inrichting zou ik voor het steriel witte gaan, is het toch allemaal wat minder strak dan zou ik voor de andere gaan
Links. Heeft het minste verschil met het kozijn. Maar misschien kan je ze beter tegen de muur houden.
Links is mooier, maar ik denk dat dat op een heel raam gelig gaat ogen en dat het dat net is of je jaloezieen zijn vergeeld.
Wij hebben daarom gekozen voor ( heel) licht grijs. Wit op wit vloekt altijd vind ik. Ook al is het nu dezelfde kleur dan is het dat over een half jaar niet meer omdat muurverf altijd verkleurd. En soms oogt wit inderdaad geel.
Denk dat we toch voor spierwit gaan. Contrast creëren we door een gordijn die er komt de hangen. Plantjes voor het raam en een donkergrijze bank ervoor.