Ben ik echt de enigste ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluisjee, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Die helemaal niet van al die kerst frutsels houdt ?
    Ik vind een kerstboom wel leuk maar mijn man is dus helemaal gek van huisjes lampjes frutsels etc. Ik vind het elk jaar verschikkelijk haha.

Ik ben erg aan mijn spulletjes gehecht en dat moet dus allemaal weg voor de kerst. Vind het rommelig staan en hou daar niet van :)

Kerst zelf vind ik leuk en de kerstboom ook maar meer echt niet kijk nu al weer uit naar januari ;)

Maar iedereen verklaart mijn voor gek ;)

*getypt op telefoon sorry voor eventuele spelfouten*

2. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

herkenbaar!! ik heb er niks mee, man gelukkig ook niet. Gaan wel kerstboom opzetten dit jaar maar dat is voor de kids.

3. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Zorgen dat je accessoires vindt die je minstens zo leuk vindt als je eigen decoratie. :)Even die afwisseling. Ik vind het altijd een feest om de dozen uit te pakken en te kijken wat ik kan veranderen in huis. En na een maandje verander ik het weer. Maar ik zou het liefst elke maand van interieur veranderen hoor,but that's me :D

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee dat heb ik ook...

Maar ik slik altijd even voor een paar weken en op 31 december gaat alles weg...opruim dag...

Dan de volgende dag op 1 januari is alles weer fris, leeg en schoon.

Vind ik altijd een heerlijke dag in het jaar.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Of jij de enigste bent weet ik niet, vind je wel heel enig hoor!

De enige, ben je vast niet. ...Hier nog een ;)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nee hoor je bent niet de enige. Ik heb zelfs al jaren geen kerstboom (of andere kerstversiering) meer in huis.

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hou op hou op....Tis dat mn man een kerstboom wou vorig jaar dus ben ik maar overstag gegaan maat de jaren ervoor bleef het bij een die blad met losse kleine kerstballen in, een kerstman, engel en sneeuwpop in en lampjes...thats is. Heel snel klaar met opruimen :D

8. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Kerstboom vind ik wel leuk, maar al die frutsels heb ik niks mee inderdaad. De kerstboom moet ook niet al te rommelig ogen met teveel verschillende kleuren. Ik pas de kleur aan op ons interieur.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gelukkig hebben wij beide weinig met kerst versiering. Ga er van de week wel mee aan de gang, maar meer omdat de kinderen het zo leuk vinden ;)

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nope je bent zeker niet de enige :D

Wij hebben al jaren dezelfde kunstboom, met bruin/ brons en goud-kleurige ballen wat prima past bij ons Koloniaals interieur.
    Verder hebben we 2 kerst-achtige theelichthouders en verder helemaal geen flauwekul :D

Erg gezellig met de feestdagen maar 1 Januari gaat alles mooi weer naar zolder.

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier een boom, wat meer kaarsjes (maar dat is altijd in de winter) en 1 ding op de dressoir. Meer hier ook niet hoor. Mij te druk krijg ik de zenuwen van..

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    en ook meld me...
    het is dat mn man een megaboom heeft gekocht en deze morgen op gaat zetten maar anders had er hier maar een kleintje gestaan. verder ook weinig prullaria... nog 1 ding voor het raam en nog ergens een verdwaalde kerstman en verder niks. hou oo niet van al dat drukke gedoe en vind het heerlijk als alles 1 januari weer voor een jaar naar zolder verhuist

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hier ook relatief weinig frustels met kerst :)

14. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Haha dit dacht ik gisteren!

15. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Eens in de zoveel jaar heb ik opeens zin om de kerstboom op te zetten en mijn huis op te leuken met kerstsfeer. Dit jaar niet. Komt wel weer.

16. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Nee je bent niet de enige.
    Ik geef er ook helemaal niks om, misschien ook omdat ik er niet mee opgegroeid ben. Ik heb er zo'n hekel aan en vind het huis dan zo rommelig. Mijn man heeft juist het liefst op iedere hoek van de tafel een kaarsje staan met heel veel versiering.
    Een kerstboom hebben we wel elk jaar omdat m'n man het zo graag wil, verder alleen een paar kaarsjes.

17. Onje

Onje Niet meer actief

Ik vind het hartstikke gezellig hoor een boom en hier en daar een vaas met ballen.
    Alleen heb ik a het gevoel dat m'n huis overgenomen wordt en b die t****g zooi opruimen man man man wat heb ok daar een hekel aan vorig jaar heb ik m'n boom na diverse pogingen hem te ontdoen van zijn lampen met lampen en al bij het grofvuil gezet

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb sireus een kwartier na zitten denken of het enigste of enige is. Nou ik heb het dus fout excuus haha.

En gelukkig ben ik dus niet de ENIGE ;). Alleen mijn huis is al overhoop gehaald. Grr..... ;)

19. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    :) Iemand had mij er ooit op gewezen dat enigste geen woord is en dat ben ik nooit meer vergeten.
    In plaats van een kwartier na te denken had je ook op Google kunnen kijken :p

Geniet van je kerstversiering :D Kun je niet weer wat opbergen als het je allemaal teveel wordt?

20. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    nee hoor niet de enige ,ik wordt kriegelig van al die zooi , zelf een kerstboom is een zeldzaamheid hier zo ;) mijn man heeft gelukkig het zelfde, en kaarsjes en dat soort toestanden komt er al helemaal niet in hoor mijn man al : brand gevaar die dingen , plus we zijn alle twee niet romantisch aangelegd , geef ons maar met kerst een warme deken de bank een goede film en lekker eten ;)

Deel Deze Pagina