Je allerleukste hotel in Londen!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Cygnet2, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij gaan weer lekker naar Londen, eind November. Nu gaan we regelmatig en dus hebben we al aardig wat hotelletjes versleten. Maar we zijn op zoek naar iets nieuws (hoeft trouwens niet perse een hotel te zijn)..

Wie oh wie deelt haar allerleukste hotel in Londen (graag centrum of nabij centrum).:D

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Dit is mijn favoriete hotel in Londen:
    Hotels in Covent Garden - Thistle Holborn, The Kingsley
    Alles op loopafstand! Maar ook zo'n leuke rode bus direct voor de ingang van het hotel, dus die namen we ook regelmatig. Gewoon om even bovenin te zitten :)

Ik weet uiteraard niet wat je budget is, maar ik was met een vriendin en wij waren 500 euro kwijt voor 3 nachten (dus 250 pp)

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.953
    113
    Vrouw
    Ik kijk graag even mee! Ga het weekend van 28 november kerstshoppen in Londen, heb al wel de vlucht geboekt maar nog geen hotel of bb.

4. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook regelmatig naar Londen geweest, maar ik heb nog nooit een leuk, betaalbaar hotel gevonden dus ik lees graag mee! Zelf ben ik een paar keer naar Camden Lock Hotel geweest (laatste keer is al weer een paar jaar geleden), maar dat is niet echt een super hotel qua comfort, wel qua locatie (ik vind/vond Camden de leukste wijk van Londen).

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Citizen M!

6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik heb ooit een paar jaar in de East India Club gewerkt. Heel interessant, opulent, en ideaal gelegen. Je moet alleen wel (reciprocal) membership regelen... Via je man bij voorkeur, want vrouwelijke leden zijn nog altijd niet toegestaan (zelfs Maggie Thatcher lunchte er indertijd slechts by Denis' invite)... :)

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dank jullie wel. "betaalbaar" is natuurlijk relatief.. laten we het zo zeggen.. het hoeft niet zo heel erg betaalbaar te zijn :)

Citizen M vind ik fijne hotels als ik moet reizen maar niet echt romantisch, gezellig.

East India club gaan we zeker even naar kijken!

8. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Nee, romantisch is Citizin M niet. Maar deze is wel onwijs cool en relaxed, ook qua locatie: bij het Tate om de hoek en de hippe South Bank.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ken 'm en inderdaad een aanrader om een keer te bezoeken maar ik wil lekker met mijn lief in een hyperromantisch hotelletje wegduiken (okay, het bed in Citizen M is een plus maar dat is toch niet genoeg);):p

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Hahaha, ja dat bed is juist überromantisch 😜

11. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Ik vond het erg leuk om te verblijven aan de Kensington High Street en ook de wijk Bayswater vind ik erg leuk. Mooie buurt (kensington) en levendige wijk (Bayswater). The Strand Palace hotel is ook aan te bevelen, ligt erg centraal en op loopafstand van bijv. Covent Garden en Trafalgar Square, maar wel een stuk duurder.
    Als je zoekt naar iets meer zelfstandig (lees: klein appartementje) dan is Knaresborough Boutique Appartments niet duur en wel goed geregeld. Ook goed te bereiken (hoewel Earls Court iets meer achterbuurt is dan de andere die ik noemde) en op loopafstand van het V&A museum.

Succes en veel plezier!

12. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wij gingen altijd naar het Stylotel. Heel dichtbij paddingston station en hyde park. Wij liepen vanuit daar vaak naar het centrum. Goed te doen hoor.

Deel Deze Pagina