Welk tuincentrum heeft de leukste kerstshow van Noord Nederland? Ik hoor heel vaak Duiven en andere plekken, maar is voor ons veel te ver rijden.
Tuinland Groningen vind ik altijd erg leuk Al is Duiven wel echt next level Als je daar eenmaal een keer geweest bent, stelt de rest niks meer voor haha.
Duiven inderdaad. Wij maken er altijd een dagje uit van. Lekker lunchen daar en de kinderen spelen in de binnenspeeltuin. Het is voor ons 45 min rijden dus prima te doen
Intratuin Halsteren (geen idee of dat voor je in de buurt is) is echt heel groot en mooi rond kerst Oh je zei noord Nederland nee das niet in de buurt
Tuinland was prachtig maar nu al jaren een aanfluiting, vorig jaar al helemaal. Misschien is de kerst afdeling nu al open, nog niet geweest dit jaar. Ik lees mee, voor zover ik weet is er niks.
Ja, Tuinland in Groningen! Kleine tip van mijn buurvrouw: morgen is de “kerstopening” met ik dacht mensen verkleed als Frozen!
Als je insta hebt check dans eens het account christmaholic. Zij heeft leuke tips, mss ook voor het noorden.
Ik zou ook graag een keer naar Duiven willen maar inderdaad voor ons ook veel te ver. Al schijnt het wel altijd heel druk te zijn
En dat is de reden dat ik dit jaar (met mijn zwangerschapshormonen) tegen mijn vriend heb gezegd dat ik persé naar Duiven wil. Hahaha! We gaan er dan een nachtje weg aan plakken hihi
Ja, zeker in het weekend en afgelopen week in de herfstvakantie, is het echt erg druk. Als je door de week kunt gaan en zorgt dat je vroeg bent, is het het beste te doen. Wij zijn laatst op zondag om 16.00 uur gegaan, dan gaat het ook best omdat dan inmiddels de grote uittocht is begonnen. Maar ja, dat doe je niet als je niet vlakbij woont.
Duiven is echt prachtig ja. Wij zien hem elk jaar, dan wordt het wel een gewenning en ben je niet meer zo van 'oeh, ah, wat prachtig'. Maar als je nog nooit geweest bent, echt een keer doen. Overnachten kan vlakbij (loopafstand) bij Van der Valk, maar je kunt misschien ook ergens in de buurt wat romantischer zoeken Als je kunt, ga dan wel door de week. Dat scheelt echt een hoop drukte.
Ik was vandaag bij Tuinland én bij Anna en Elsa. Tsja wat zal ik zeggen... had er meer van verwacht al deden de ijsprinsessen het wel erg leuk!
Ohhh jammer! Het is in het verleden waarschijnlijk wel mooier geweest. Ben zelf nog niet geweest, maar voor ons is het 15 minuutjes rijden ongeveer, dus ga sowieso nog wel een keer om de Kerstcollectie aan te vullen. Fijn dat de tip over Anna en Elsa wel klopte.