Algemeen Marktplaats Topic

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Oct 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Is dit niet handiger? Dat je hierin dingen kan melden die op MP voorkomen, kan waarschuwen voor verkopers, etc? Valt me op dat er echt zo veel MP topics worden geopend , en wie weet is dit handiger.

+1

2. tulip

tulip Niet meer actief

+1, ik vind het een goed idee.

3. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    +1 helemaal mee eens.

want nu lees ik telkens weer pff marktplaats enzovoort.
    en vaak gaat het over het zelfde

gr jojo

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    +1 lijkt mij ook veel handiger.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Nou vooruit dan maar. Nog 1 bericht voor ik ga slapen.

Heb ook weer een vage klant op MP.... vraagt wat ik ergens voor wil hebben. Ik noem een bedrag, krijg een mail terug met een flink wat lager bedrag. Vooruit ik ga overstag. Gaat om 6,50 ofzo.
    Krijg ik een vage mail dat diegene maar 6 op de rekening heeft en dit vast gestort heeft, en de andere 50 ct volgt later... en dat het een kadootje voor iemand anders is.

Dit riekt echt naar zielig doen en vragen om "laat maar zitten". Ik ben al duidelijk geweest dat ik verzend als er betaald is. Krigj ik weer een mail met "wat bedoel je?". Duidelijk terug gemaild dat ik het opstuur als het complete bedrag betaald is, dus ook die 50ct.

Gaat me echt niet om 50ct maar ben al veel omlaag gegaan en dit sneaky gedoe hou ik niet van. Wie gaat er nou een kado kopen voor iemand anders van zijn laatste 6 euro haha echt te toevallig.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    HAHAHAHHAHA wat een boeler zeg!

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Gister nog een goede koop gedaan (of ja het was niet goedkoop maar wel degelijk :p). Heb voor sinterklaas alvast het keukentje binnen wat we voor onze zoon wilden doen. Mooie houten keuken wel al geverfd maar ziet er nog super uit! En het is het geld wel waard..

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Wat een vaag berichtje zeg Deelight! Maar had ie jou rek.nr dan al? En hij of zij lijkt me ook niet de allersnuggerste als ik dat zo lees..

9. Jel

Jel Niet meer actief

Je hebt groot gelijk. Leuk geprobeerd, ik had ook niet gezegd: "Laat maar zitten!"

Ik heb iemand een mail gestuurd dat ik iets van hem wilde kopen voor 10 euro. Nooit wat van gehoord. Zijn ze te beroerd om even terug te antwoorden of zo? Als ze het niet eens zijn met jet bedrag, dan kunnen ze het toch ook gewoon zeggen? ;)

10. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Goed idee!!!

Deelight, wat een kansloze zegtie. Hahaaaa!

11. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Hmmm lekker vaag weer ja...

Ik heb een tijdje gemaild met iemand over een nieuwe Barbara Farber jas. Ze zei uiteindelijk dat ik vanaf 25 euro kon bieden. Dus dat heb ik gedaan en heb haar dat ook gemaild. En dan krijg ik gewoon niks meer terug :( (Is inmiddels al bijna twee weken geleden). Maar hij staat er nog steeds op... Vind dat zo stom. Laat mensen dan bieden vanaf het bedrag dat je er voor wil hebben!

12. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ach, heb tijden geprobeerd om een trapauto te kopen van brum... ze worden dan geplaatst... 40 euro vaste prijs.. en dan mail je dat je auto graag wilt hebben.. en dan nooit reactie..

koop wel soortgelijke auto nieuw..

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    #13 DeeLighT, Oct 12, 2011
    Last edited: Oct 12, 2011
    En het was al echt een koopje he!

Okee, nu opeens mail vanmorgen dat de 50 cent is overgemaakt.

;)

:D

Net wel iets leuks gehad. Voor het eerst dat iemand met kindje iets is komen passen en gekocht heeft. Best leuk hoor!

14. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Goed idee, zo'n mptopic.

Wat mij erg irriteer is dat mensen heel lang niet reageren op je bod. Dan hoeft het voor mij ook niet meer.

Van de week was er iemand, die mijn bod had geaccepteerd, ik mail de andere dag terug, dat ik het geld overmaakt, krijg ik een mailtje, dat ze het al aan iemand anders had verkocht, wel voor een lager bedrag, want ik reageerde niet meteen. Die was weer erg snel. ;)

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Zit te twijfelen over iets wel of niet te kopen. Heb op een rokje vn Z8 geboden en mg m voor 6.50 overnemen. Alleen nou zegt ze dt de verzendkosten 2,75 zijn. Ik heb zo'n zelfde rokje in een andere kleur en dat ding weegt hooguit 50 gram. Zit te twijfelen of ik haar zal mailen dt ik die verzendkosten wel een beetje hoog vind. Wt zouden jullie doen?

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou zeker mailen. Als het minder is moet je niet meer verzendkosten betalen.

Ik heb gister wat besteld via MP vandaag op de bus gedaan zal t er dan morgen zijn?! Of overmorgen?!

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    of nooit

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hehehe ja wel mn moeder heeft ook al heel veel gekocht bij dr:p

19. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Ik deed een compleet pakket weg van mijn tweeling.
    De tweelingbuggy, 2 autostoeltjes en 2 eetstoelen.
    Alles zo goed als nieuw.

De mensen die dit kwamen kopen waren wat sceptisch merkte ik, tot ze de spullen zagen verschijnen.. Ze waren zo tevreden en zo blij, deed me zo goed om het te zien..

Dan denk ik wel eens je wil toch liever dat de mensen tevreden zijn?

Verder heb ik eens dvd's gekocht via marktplaats, en die mevrouw heeft het zo mooi afgehandeld. Helemaal ingepakt in bubbeltjesplastic, een track and trace code.. Was echt geweldig voor de kids toen we het binnen kregen.. De dvd's deden het allemaal naar behoren en waren nog gloedje nieuw.. Kortom toppie!

20. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Even een frustratie! Had een onwijs leuk dressoir gezien op MP. €110 was erop geboden en in de advertentie stond onzin biedingen worden verwijderd.
    Dus dacht ga eens mailen wat ze ervoor willen hebben. Had max €175 in gedachten. Krijg ik een mail terug dat ze €375 voor dat ding willen hebben!! Heb maar terug gemaild dat het boven mijn budget is.
    Nouja dan vind ik €110 toch een redelijk onzin bod. Zet er het dan op bieden vanaf bij...

Share This Page