Dit had mijn verhaal kunnen zijn... scary! Haha rond deze tijd vanavond dacht ik precies hetzelfde. Boom na oud & nieuw uiteraard maar de rest wilde ik al opgeruimd. Zal in mijn hoofd van zal ik het morgen maar gaan opruimen? Heb dit echt nog nooit gehad maar dit jaar? geen idee waarom. Hou echt enorm van de kerst!! Had het al een beetje met neerzetten. Herken mezelf hier niet in denk niet zo lekker in m'n velletje of zo. Dus ben niet de enige die dit dacht vandaag hihi.
Voor 1 jan is alles weg. Ga morgen de prullaria opruimen en boom oud of nieuwjaarsdag. Zoon is 2jan jarig dus dan moet t weg zijn.
Alles is hier de deur al uit. Donderdag opgezet en zaterdag al weer weg. Nog geen 2 volle dagen gestaan.
De boom staat nog geen week.. Dus nog niet zat. Opruimen zal wel 1 jan worden, puur omdat januari zo ontzettend druk is op de zaak.
Neee wil nog niet. De weken gaan mij veel te snel en ik vind het zo gezellig. Als de boom langs de weg word gehaald door dekinderen ( die krijgrn geld per boom) vaak rond de 5de ofzo. Dan pas ruim ik op
Ik denk dat ik morgen er mee begin. In ieder geval het adventshuisje, en de kaarten (vind ik altijd toch wat rommelig). De kerstboom weet ik niet, ik denk de 7e januari, gewoon omdat ik dat wil opruimen zonder de kinderen thuis en dan wordt het dus na de vakantie. Maar misschien toch proberen eerder de kinderen van de week op zolder laten spelen dan kan ik rustig aftuigen.
Hier wordt het ook vandaag opgeruimd. Weer ruimte een dinsdag komen nieuwe meubels dus dan hebben we ook ruimte om dat allemaal in elkaar te zetten.
Ik denk woensdag. Het liefst altijd vóór oud en nieuw eigenlijk. Maar dat past niet altijd in de planning.
Na oud&nieuw.. langer kan ik het niet vol houden.. En dan gaan we gelijk raampjes lappen en alles poetsen..