Kerstspullen opruimen

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hier ruim ik volgend weekend alles op. Wordt waarschijnlijk zaterdag 2 januari

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Heel herkenbaar, voor mij had sowieso dit jaar al niet de boom op gehoeven maar toch voor de kindjes wel gedaan.

Nu doe ik gewoon net zoals ieder jaar de boom op 1 januari weg. Mijn man heeft sowieso gewoon avond dienst met nieuwjaarsdag dus als hij in de middag weg gaat ga ik lekker alles opruimen met de kids. Lekker de gordijntjes wassen, alle troepies weg. Heerlijk opgeruimd :D

Maar als de keus bij mij had gelegen dan was alles er dus niet eens gekomen hahaha

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Whahahaha wel heerlijk!! :p Bij jou is het in ieder geval lekker schoon en fris.

Hier vandaag mijn auto gedaan in plaats van de kerstspullen toch. Denk vanavond even doet als de kleine in bedje ligt. Mijn man moet morgen gewoon weer werken en kan hij even mee helpen omdat we een vlizotrap hebben en het moeilijk naar boven te brengen is.

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Stom topic :D Mijn boom staat al buiten. Heb nog wat kleine dingen staan op verzoek van de jonge dame, maar ohh.. wat ruimt het weer op. De rest doe ik van de week even op mijn gemak. Lekker weer ramen lappen enzo (en dat is heel hard nodig naar een dak-renovatie voor en achter in de afgelopen twee weken)

5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier gaat hij vier of vijf januari de deur uit
    ik vind het nog wel gezellig

6. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Hier alles vandaag weg gehaald. Heerlijke opruimenschoonmaakzondag!!

7. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    De dag na oud en nieuw ben ik meestal te lui (pyjama dag:cool:), maar in het weekend zal ik 'm wel opruimen denk ik. Ach, kaarsen branden we hier heel het jaar door, dus gezelligheid genoeg!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Hier is het nu allemaal weg...ik ga morgen het huis leuk maken voor oud en nieuw.

Lichtjes heb ik dan leuk om takken gedaan ...glittertakken...en bloemen...

9. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Morgen moet ik werken en is mijn dochter thuis met haar vader. Ik heb een hele kluslijst gemaakt, voor als ze zich verveelt... Waaronder dus een hoop kerstspullen opruimen, waarvan ik verwacht dat ze dat graag doet omdat ze normaal gesproken van alle kerstspullen af moet blijven 😊 (poppetjes in t kerstdorp etc) en zo niet, doe ik t morgenavond 😊

10. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Alles eruit hier. 2 jan jarig. Heb dan geen zin om op nieuwjaarsdag alles klaar te moeten maken voor mijn verjaardag.

11. mumija

mumija Niet meer actief

Oh nee hoor; ik laat mooi heel de rambam nog ff staan, want ik heb helemaal geen tijd/zin om op te ruimen poetsen bleeh.:D:)

12. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

2 apr 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen is alles naar boven gegaan. Ik was er wel klaar mee.

13. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken de kerstboom en andere rommel.
    Maar manlief en kinderen mag hij pas na oud en nieuw weg.
    Ik doe na al het vuurwerk rommel de kinderen naar bed brengen. Manlief gaat de hort op. En ik ruim de rommel lekker op :D

14. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Gisteren en vandaag meteen na het verjaardagsfeestje van dochter de poets gedaan en de kerst eruit.
    dochter is 8 geworden en dit is al het 7e jaar dat ik het zo doe. Heerlijk alles weer schoon en de ruimte.
    en daarbij dit jaar na een week de lampjes in de boom kapot dus vanaf 13 dec al geen lampjes meer gehad

15. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Denk dat ik 'm 1,2 of 3 januari weg doe en ga opruimen

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Net vanmiddag gedaan.
    Ik was er ook klaar mee...

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik was er al klaar mee voordat de boom stond.
    We houden oud en nieuw bij ons dus ik laat m nog maar even staan maar zodra het nieuwjaar is gaat die weer vlug de zolder op.

18. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Aan iedereen die het al beu was: wanneer hadden jullie dan alles opgezet? Hier pas op 13dec gezet, dus ik vind het nog steeds gezellig.

19. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan vandaag alles opruimen. de boom stond er vanaf 6 december dus ik vind het goed zo. met oud en nieuw zijn we toch vrijwel niet thuis dus alles mag weer netjes opgeruimd worden.

20. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Gister lekker alles weggehaald :)

Deel Deze Pagina