Kerstspullen opruimen

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

In deze dagen ga ik de spullen opruimen, voor oud en nieuw in ieder geval. Ik wilde de boom eerst niet eens op zetten maar mijn vriend wilde het zo graag en uiteindelijk leek het me toch wel leuk voor onze dochter. Hij staat nu 2 weken en dat vind ik meer dan genoeg ;)

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    2 januari gaan we hem opruimen. Staat vanaf 8 december ofzo, inclusief de rest van de poespas (2guirlandes, 3 kerststukjes, vazen vol ballen etc). We zijn net wel een weekje op vakantie geweest dus heb er een week niet tussen gezeten. Nu nog even genieten van de kerstsfeer en dan zaterdag opruimen.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier een week na sinterklaas gezet.

4. susy26

susy26 Niet meer actief

Nieuwjaars weekend gaat alles naar boven

5. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Nu de box weer staat en de kerstboom een plekje heeft gekregen waardoor we helemaal nauwelijks ruimte hebben en dat best vervelend is heb ik besloten het zo allemaal weer op te ruimen :D
    Heerlijk weer ruim en was al bezig met een eindejaarsschoonmaak heerlijk en veel weggegooid.. Wat voelt dat goed alles netjes en schoon met nog meer ruimte :p

6. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ben er ook een beetje klaar mee!! maar dat komt ook omdat de kerst niet zo leuk was ;( Maar goed wij doen het altijd nieuwjaarsdag dan ben ik er ook altijd klaar mee! Maar het liefst doe ik het morgen al haha maar ik wacht wel tot 1 januari

7. wachtend

wachtend Niet meer actief

Jaaa!!! Ik heb fiat gekregen vandaag gaat alle troep weer naar boven!

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik ga vandaag alles opruimen. Ik vond het gezellig maar heb het nu wel weer gehad

9. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    De kerstboom staat altijd tot 3 januari. 4 januari is de sterfdag van mijn vader. Dus al 10 jaar lang is het de gewoonte dat de boom dan weg is.

10. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Gisteren alles opgeruimd

Deel Deze Pagina