In deze dagen ga ik de spullen opruimen, voor oud en nieuw in ieder geval. Ik wilde de boom eerst niet eens op zetten maar mijn vriend wilde het zo graag en uiteindelijk leek het me toch wel leuk voor onze dochter. Hij staat nu 2 weken en dat vind ik meer dan genoeg
2 januari gaan we hem opruimen. Staat vanaf 8 december ofzo, inclusief de rest van de poespas (2guirlandes, 3 kerststukjes, vazen vol ballen etc). We zijn net wel een weekje op vakantie geweest dus heb er een week niet tussen gezeten. Nu nog even genieten van de kerstsfeer en dan zaterdag opruimen.
Nu de box weer staat en de kerstboom een plekje heeft gekregen waardoor we helemaal nauwelijks ruimte hebben en dat best vervelend is heb ik besloten het zo allemaal weer op te ruimen Heerlijk weer ruim en was al bezig met een eindejaarsschoonmaak heerlijk en veel weggegooid.. Wat voelt dat goed alles netjes en schoon met nog meer ruimte
Ben er ook een beetje klaar mee!! maar dat komt ook omdat de kerst niet zo leuk was ;( Maar goed wij doen het altijd nieuwjaarsdag dan ben ik er ook altijd klaar mee! Maar het liefst doe ik het morgen al haha maar ik wacht wel tot 1 januari
De kerstboom staat altijd tot 3 januari. 4 januari is de sterfdag van mijn vader. Dus al 10 jaar lang is het de gewoonte dat de boom dan weg is.