Wij willen naar de bios, the good dinosaur. Ik heb zelf nog nooit een film in 3D gezien en dat lijkt me best een keer grappig. Heeft het echt toegevoegde waarde??
Ik vind het zelf helemaal niks, krijg er hoofdpijn van. Maar als je het nog nooit hebt gezien, is het wel leuk om een keer mee te maken denk ik.
3d wordt zo grauw, de kleuren zijn veel minder helder en ik vind het inderdaad ook veel intensiever kijken.
Ik vind het ook niks. Vind die bril maar irritant en zit vaak niet lekker dus ik krijg vaak zo'n zere neus. Ik ga veel liever naar een 2d film.
ga ook liever naar een 2d film.. bij 3d krijg ik hoofdpijn en word misselijk.. Nee doe je mij echt geen plezier mee.. Helaas worden de meeste film alleen 3d gedraaid hier. En dat vind ik erg jammer
Nou, dan denk ik dat het toch de 2D vertoning wordt. Ik krijg ook vrij snel hoofdpijn. Gelukkig kunnen we hier kiezen, bij deze film.
Mijn man vind 3d fantastisch, ik heb als kind een lui oog gehad en zie daardoor minder diepte. Daardoor vind ik 3d ook niet altijd prettig kijken, vermoeiend inderdaad. Als het verhaal echt boeit heb ik het trouwens minder door. Vanavond gaan we naar starwars 3d vanwege mijn man. Ik zou het gewoon een keer proberen
Ik vind 3D een overbodige luxe waar een bios extra aan kan verdienen maar ik vind het onzin, bril is vervelend en ik krijg er hoofdpijn van ! Als de bios het toelaat ga ik liever naar 2D..
Ik kijk altijd liever 2D en al helemaal omdat ik een bril nodig heb om te focussen met schermen en dus ook films... Een 3d bril bovenop mijn bril is echt lastig en daarom zal ik thuis al helemaal niet snel aan beginnen.. Oh ja en hoofdpijn!! Maar voor de kinderen wel dat is misschien wel leuk... Al licht het aan de leeftijd.. Ik heb 4 jaar terug een 3DS gehad en daar stond ook altijd expliciet bij dat het niet geschikt was voor onder de 7..
De meiden hebben vorige week ook voor het eerst een 3D gezien. (Was niet in 2D) ging prima. Brillen lieten ze gewoon op en ze vonden het erg leuk.
3D én DBOX I love it! Daar moet je trouwens wel de juiste films voor uitkiezen zoals Independence day ofzo v/d zomer of zoals wij hadden met Jupiter Ascending. De actieve films waar ook echt wat gebeurd. DBOX maakt wat mij betreft een wereld van verschil. Vermoeiend, maar heel erg levendig film kijken.