Ik zou er vroeg bij zijn, vorige jaar bij KV waren ze echt weg voordat ze in de winkel stonden. Stad en land afgelopen, maar er wel 1 kunnen bemachtigen. Hij is echt geweldig!!
Ik heb hem net via de website besteld. Nu al voor 24,95 te krijgen. Er stond dat er nog 10 stuks waren......
ik vind hem erg leuk, twijfel alleen of Emma er al wat aan heeft. iemand een idee? (is nu bijna 17 maand)
De poppetjes die erbij zitten zijn natuurlijk altijd wel leuk voor die kleintjes. Verder doet die ook een schattig muziekje. Ik denk dat het wel leuk is voor d'r, maar goed dan vergelijk ik er een beetje met mijn kleine meid en ieder kindje is natuurlijk anders.
ik heb hem al een aantal weken in huis (op zolder) staan. Hij is zo mooi. Ik was vorig jaar ook te laat. En dacht toen ik hem in oktober in de speelgoedwinkel zag staan dacht ik niet twijfelen maar meenemen. Hij is echt super !! Ik heb hem zelfs nog voor minder geld gekocht... bij top 1 toys.
En bij de kruidvat een piratenboot voor 19,95 euro Kruidvat Voordeelmagazine 16 november t/m 21 november 2010
heb hem meteen via trekpleister.nl nbesteld. vorig jaar ook te laat en geen trekpleister in de buurt! leuk sinterklaaskado meteen! gr kim
Vinden jullie dat niet jammer, een cadeautje wat eigenlijk alleen voor rond de kerst leuk is? (Tuurlijk vind een kind een kerststal in de zomer ook nog leuk, maar dan wil ik deze niet in de kamer hebben staan). Ik koop om die reden daarom liever iets anders leuks van little people voor dat geld. Iedereen zijn mening natuurlijk, maar was ik gewoon even benieuwd naar.
ik vind het wel leuk als zij ook iets heeft wat met kerst echt leuk voor haar is! dus ik vind het absoluut niet zonde. wij een kerstboom en versiering en zij een kerststal!
ik vindt het ook niet zonde. Dit is echt een kerststal voor kinderen en die kan een aantal jaren onder de boom staan. Wij onze op de schoorsteenmantel en die van stijn onder de kerstboom waar hij lekker mee mag en kan spelen.
het is stille nacht het liedje. ik vind het ook niet zonde eigenlijk. idd is dit echt iets voor Emma alleen. Ik vond onze kerststal vroeger ook al zo bijzonder.
Hij is erg leuk. En nee, niet zonde. Als ze er te oud voor zijn gaat hij naar zolder en dan (hoop ik) ooit voor de kleinkinderen weer tevoorschijn halen.