Mij is gevraagd een cadeau namens vijf mensen iets te kopen voor iemand die een ongeluk heeft gehad en wen lange herstelperoide nodig heeft. Budget is 25 euro ongeveer totaal. Wie heeft er een originele tip?
Ik heb zelf niet direct originele tips, maar ben net zelf herstellend van een nieuwe heup. Van mijn collega's kreeg ik het volgende: tijdschriften(pakketten), puzzelboekjes, kleurboek voor volwassenen, bloemen. Is het overigens een mannelijke of een vrouwelijke collega?
Ja bladcadeau is een leuke tip. Een luisterboek/e-book kan ook. Verder een lekker sapje, stuk chocola, lekker koekjes oid.
Origineel is het niet, maar lekkere dingen/drankjes, boeken, bloemen, etc. is wel waar je behoefte aan hebt in een ziekenhuis.
Wij hebben laatst een puzzelboekje gekocht en een kussen voor in je nek. (Die je ook kan gebruiken in de auto om op te slapen)(Kon niks eten anders hadden we er nog wat lekkers bij gedaan) Een bon voor een tijdschrift vond ik ook een goed idee.(voor 10 euro hadden ze die ook bij de kruidvat, aardig wat keus)
Ik zou ook denken in de richting van vermaak omdat me zo lang rust houden vreselijk saai lijkt. Boeken, tijdschriften, films, spelletjes..