Idd. Sowieso dingen kopen 'omdat ze lelijk zijn' vind ik zonde vh geld. Wij zijn wel grappig zonder trui
mijn vriend en ik hebben vorig jaar een gekocht en dit jaar heb ik hem net een nieuwe gekocht. wij houden wel van een beetje flauwe truien, dus die doen we lekker aan kerst bij mijn ouders want die hebben zelf ook beide een aan hahaha!
Het kan wat mij betreft ook echt niet altijd, maar bij mijn ouders en schoonouders zou er om zoiets heel hard gelachen kunnen worden
Dit Dat er zoveel mensen zijn die zeggen dat het lelijk is; ja heeeehe, da's de bedoeling ook. Hoe fouter, hoe beter! Bij de Primark hebben ze voor jongens én voor mannen rendier-truien mét belletjes. Helaas wilden zowel zoon als man ze niet hebben (en eigenlijk vond ik die dan ook net weer een beetje te prijzig voor een 'grapje') Ik vind het juist fijn dat wij familie hebben bij wie alles geaccepteerd wordt en dat niets moet en alles mag. Over het algemeen vindt iedereen het leuk om met kerst iets moois aan te trekken, maar al kom je in je knalroze badjas met konijnenpantoffels eronder kerst vieren; het interesseert niemand. Als iedereen maar gewoon lekker bij elkaar is Oh en, liever een knoflooksaus-vlek op die foute kersttrui, dan op dat nieuwe, nette, zwarte glitterjurkje
Mijn man vind het vreselijk!! Ik heb hem vorigjaar gedwongen de trui aan te trekken met een grote sneeuwpop erop hahhaa. Jaar daarvoor hadden we ook al foute kleding aan. Ik vind het wel leuk en schaam me er totaal niet voor.
Ik hou wel van n goed foute kersttrui eigenlijk! Check even die bij H&M.. een gebroken witte met een gigantische glitterkalkoen van pailletten erop 😂😱😂😱 en dan de tekst 'I'm not a chicken' Maar ik hou eigenlijk ook erg van optutten en een beetje chic met kerst... het liefst ook wel weer met n glittertje dan hoor 😍
Mijn man vindt ze geweldig, en vraagt er al 3 jaar om... Ik weiger pertinent om het te kopen, en zolang hij zelf niet winkelt, jammer voor hem Op zich kan ik er wel om lachen, maar dan wel allemaal of niemand, niet 1 en de rest op chique
Ik heb er pas 1 besteld voor mezelf om aan te trekken naar de foute kersttruiendag van het werk. Hebben we ieder jaar dus is die 10 euro wel waard. Maar naar het kerstdiner... Eh nee!!!
Ik vind ze zo vreselijk lelijk!!! Maar dan wel zo lelijk dat ik ze weer geweldig vind Ik zou echt graag zo'n mooie kerstfoto in de sneeuw willen maken met zijn 3en in zo'n lelijke trui!!! Maar voor eenmalig grapje vind ik ze toch te duur, nou ja, die voor mijn man dan, want die past met zijn 2meter niet in een standaard maatje. (Maar misschien....)
Ik vind alles te veel geld om er 'lelijk' uit te zien. Ik wil er helemaal niet lelijk uit zien. Sowieso niet (m.u.v. Halloween), maar al helemaal niet met kerst. Met kerst wil ik me optutten en er mooi uitzien. Ik vind het ook leuk als mijn gezin er leuk uit ziet. Hoeft niet super chique, maar wel mooi, leuk en netjes. Ik snap niet, dat iemand meer dan een paar euro uit zou willen geven voor zoiets 'voor de grap'... Daar hebben we Carnaval al voor.
Vind ik niet... vind het eerder een hoog 'loser' gehalte. Zo van "mijn moeder legt al 45 jaar 's avonds mijn kleren voor me klaar"...
Haha, ik denk ook dat het inderdaad een parodie op dat 'soort' mannen is. Nee Tokkie vind ik ze ook niet, maar sjiek ook niet Wij gaan skien met de kerst, dus voor mij geen galajurk, vind daarom de truien wel erg leuk. Ik denk dat ik mijn moeder morgen naar de action stuur!
Inderdaad. 'Vroeger' kreeg je zulke afzichtelijke truien van je oma, die ze uiteraard zelf gebreid had, en dan werd je daar ongelooflijk mee gepest. Ik vind het echt fantastisch dat die dingen nu in zijn en daarmee een enorme 'in-your-face' zijn naar ál die pesters, die er nu zeer waarschijnlijk ook eentje in de kast hebben hangen. Verder vind ik het ook gewoon tof als mensen ervoor passen om zich 'netjes' of 'chique' aan te kleden, 'omdat dat zo hoort' volgens de mensen waarmee ze kerst vieren. Als ik zie hoe vreselijk zuur sommige reacties hier zijn, geeft dat in mijn ogen eigenlijk alleen maar meer aan dat kerst met iemand die wél een lelijke kersttrui durft te dragen, veel gezelliger is Als je al zo afkeurend tegenover een trui staat en als iets simpels als een trui al zulke reacties oproept..