baby 9 weken roggelt

Discussion in 'Baby en dreumes' started by maartje25, Dec 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hallo allemaal

Mijn dochter van 9 weken oud roggelt sinds een week of 3. Het is een roggeltje waar wij even voor zullen hoesten en dat het dan weg is.. maarja dat is lastiv voor zon kleintje he?!
    Haar neusje is vrij al komt er soms , uit het niets, een enorme groene klodder uit :)
    Ook niest Ze vanaf de geboorte al heel veel.

Moet ik hier iets mee of gaat dat vanzelf weg?

Ik heb zelf vroeger bronchitis gehas...hoe weet ik of dat het niet is?

Gr maartje

2. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft dat ook! Ten minste, als ik goed begrijp wat jij bedoelt. Ik heb het eens nagevraagd op het cb. Melk zorgt voor slijmvorming en ze hoesten dat blijkbaar nog niet goed op. Was niet gevaarlijk ofzo.

3. maartje25

maartje25 Niet meer actief

oh echt? daar had ik dan weer net niet aan gedacht. ze heeft inderdaad ook veel slijm in haar mond... soms blaast ze zelfs belletjes:p

4. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Ik ben normaal niet zo van snel naar de huisarts. Maar nu mijn zoontje met luchtwegproblemen in het ziekenhuis heeft gelegen, kijk ik er toch anders tegenaan.

Daar zeiden de kinderartsen dat de longen van baby's en jonge kinderen nog niet volledig ontwikkeld zijn. Zeker onder de 3 maanden geven ze daarom het advies om altijd een arts te laten kijken als een baby anders ademt, hoest of last van slijm heeft. Dit omdat kleine baby's nog niet goed door de mond adem kunnen halen.

Ik zou in dit geval daarom toch even langs de huisarts gaan. Hopelijk is er niets aan de hand, maar wel zo veilig.

Share This Page