Kijken jullie deze ook? Heerlijk ook! ik heb zo hard zitten lachen om de date van Phaedra en hem. Hoe zij hem pakte op z’n Amerikaanse droom .
Nee wist niet dat we deze in NL konden zien. Dacht dat deze alleen voor België was. Ik ga kijken, heb altijd wel een zwak voor Fabrizio en zijn tattoo’s gehad.
Ik vind de Nlse versie echt zo veel leuker! Maar ik blijf uiteraard wel kijken, wie weet wordt het in de loop van het seizoen wat beter..
Ja ik kijk ook! Maar vind de NL versie wel een heel stuk leuker eerlijk gezegd. Ik heb Fabrizio nooit wat gevonden, maar nu met zn dromen en zn kusjes, haha, wordt er niet beter van hoor.
Zit nu op de helft van de 4e aflevering (groepsdate op een boot) maar wat een arrogante zak is fabrizio eigenlijk zeg, ik vind hem steeds onsympathieker worden..
Ja echt hè... hij komt bij mij over dat hij denkt DE man te zijn, en de dames moeten maar voor hem vechten. Ik had hard weg gerend!
Serieus? Ik vind de NL versie zoooo traag. En de gesprekken van de dames onderling lijken heel erg gestaged. Ik heb die afgezet. Die met Fabrizio vind ik wel leuk.. lekker veel drama de laatste aflevering jammer dat ie Phaedra er niet uit gooide.
Ik vind hem steeds minder leuk worden. Heel arrogant af en toe. “Zo belangrijk ben je op dit moment niet”. Dat zeg je toch niet over 1 van die meiden voor jou komen…
Die Vanessa is eerder een soort moeder dan dat ik daar ook maar iets van liefde zie zitten Ondanks dat ik Fabrizio ook wel een beetje een one man show vind, snap ik in sommige gevallen ook wel wat ie bedoeld.
Ik vind Fabrizio echt een vreselijke klier! Wordt met de aflevering erger. Maar ja ik blijf wel kijken want ja drama ineens was hij zo zielig de laatste aflevering omdat hij niet meer wist wie wie was. Gek hè, als je zelf geen enkele moeite neemt met alle meiden te praten.