Vanavond zijn er vallende sterren in nl te zien. Van 21 tot 23 uur met een piek om 22 uur wel 10 p/m. Net even buiten geweest en heb er al 2 gezien En natuurlijk toch even een wensje gedaan
helaas hier ook erg bewolkt, ik heb 1 keer een vallende ster gezien, ik had een relatie maar vond een 8 jaar oudere jongen/man veel leuker, maarja 8 jaar ouder dat word natuurlijk nooit wat, zeker niet als het de beste vriend is van je oudste broer !! dus toen heb ik gewenst dat we na de vakantie gingen zoenen... ( tja hoe naief, ik was 16 ) maaaar na de vakantie bleek ik bbl ingedeeld te zijn op zijn afdeling in het verpleeghuis, ze waren mij vergeten de codes te sturen via post dus die jongen zei : kom maar even bij mij dan kun je het ophalen en kopieeren daar was het enorm gezellig met ons 2, gezellig wat drinken en aan het eind van de avond hebben we gezoend ( nee ik ben niet vreemd gegaan op maandag kwamen we terug van vakantie en heb ik mijn "vriendje" gezegd dat ik eigenlijk verliefd ben op iemand anders. en op woensdag heb ik gezoend ondertussen zijn we ruim 5 jaar een huwelijk en 2 kinderen verder
Ik heb nog nooit vallende sterren gezien, maar zou dat zo graag willen!! Hier is het bewolkt.. Anders had ik zeker een wens gedaan...!
hihi nee ik wensde dat ik zou zoenen met die jongen die 8 jaar ouder was als mij, tevens beste vriend van mijn broer, en die woensdag zoende hij mij dus dus het was wel degene waar ik het mee wensde
ik ga straks toch ff buiten zitten hoor, wil wel een vallende ster zien, ff wensen dat dochterlief wat langer door gaat slapen hahaha
Ik keek uit het raam en zag maar 1 ster aan de hemel, maar vallen deed die niet. Straks maar even uit het andere raam kijken.
haha ja maar was puur toeval hoor, hij bleek mij al maaaaanden leuk te vinden, maar nooit echt gepraat ofzo omdat mijn broer hem al duidelijk had gemaakt : ik heb 2 zusjes, en je blijft met je poten van ze af, we komen niet aan elkaars zusjes hahaha dus omdat hij mij zo leuk vond hield hij afstand, en ik hield weer afstand omdat ik een vriendje had, maar doordat ik daar de werkcodes ging ophalen konden we eigenlijk niet meer om elkaar heen haha gelukstreffer dus
Net even buiten geweest. Heb er toch een stuk of tien gezien, heel bijzonder. Nu maar hopen dat mijn wens uitkomt!