kerstversiering

Discussion in 'De lounge' started by lennylenn, Nov 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    hahahahaha geweldig!!!!!heerlijk toch:D

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik vond het ook echt zo grappig, zelfs al ideƫen voor volgend jaar hahaha.
    Moet opletten dat hij niet al mijn verlichting gaat gebruiken wat ga ik in mijn boom duwen?
    hahaha

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Na de Sint, dus 6 december, komt de kerstboom te staan.
    Hebben een erg mooie kunst boom gekocht, met lampjes er standaard. Scheelt een hoop irritaties met dat snoer gepriegel.

Heb allemaal nieuwe ballen gekocht. Alles in de antraciet/zwart/wit/zilver idee. Ook leuke engeltjes, klokjes, sneeuwvlokjes erin.
    Wel veel glas ballen :$ Die vind ik toch het mooist. Maar Nathan moet er gewoon vanaf blijven, en dat weet hij.

Voor buiten heb ik nieuwe LED lampjes gekocht. 2 voor om onze coniferen op stokjes, en lampjes voor aan de dakgoot.
    IK vind die LED lampjes toch wel erg mooi!

4. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Aszz die LED verlichting is ook mooi!
    Hebben wij vorig jaar ook gekocht:D

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook 6 december dat de boom wordt neergezet en opgetuigd!

6. Mogwai

Mogwai Actief lid

May 3, 2009
    163
    0
    0
    Na vakkundig de lampjes eerst in de knoop, en toen weer uit de knoop te hebben geholpen is het nu tijd voor het betere optuigwerk! :D

7. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

Nov 1, 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Ik heb er wel enorm zin in, maar eerst even de goedheiligman uitzwaaien voordat ik uberhaubt de ballen te voorschijn laat komen.
    We hebben sinds een paar jaar een ergggggg mooie kunstboom, die niet van echt te onderscheiden is.

8. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    na de sinterklaas pas hoor! en ook niet erg veel

9. Female

Female Niet meer actief

Ik ben me al een paar dagen heeeeel erg aan het inhouden om te wachten tot 6 december......
    Of dat uiteindelijk ook lukt............ :D

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

daarom ben is alvast maar met de verlichting enzo begonnen. niet echt kerst maar wel de sfeer hahahaha

11. Female

Female Niet meer actief

Is een idee, maar ik weet nu al; als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen :):D

12. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

Mar 19, 2010
    2,399
    0
    0
    Ik kan niet wachten tot het 6 december is want dan wordt ook hier de boom opgetuigd en het huis zowel binnen als buiten in kerstsferen gebracht.

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Helaas geen versiering dit jaar, terwijl ik zo'n kerstvierder ben en elk jaar het hele huis versier. Dus het is wel even zuur...

Maar wij krijgen eind december de sleutel van ons nieuwe huis, dus ik denk dat tegen die tijd, ons huis praktisch leeg is. :)

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

doe ook heeeeeeeel langzaam aan hahaha. tis maar goed dat de boom pas 3 december komt hoor want anders staat die boom er zo.

ik hou zo van die tijd!

15. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ben ook al begonnen, alles staat beneden, de boom staat ook al, alleen hangt er nog niks in haha

morgen gaat me mams verder aangezien ik moet werken en zij er wat moois van kan maken :D

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

leuk leuk leuk hahhaa kan niet wachten om te beginnen met vesieren. nee hier echt geen mooie grote boom want jongetje doet soms echt alsof hij doof is dus laat die boom maar zitten. volgend jaar maar. mischien idd wel een klein kunstboompje ergens gewoon voor de fun.

en dan nu: welke kleuren zullen jullie dit jaar gebruiken?

ik dacht zelf aan zwart met champange dat vind ik erg chique en staat mooi bij onze woonkamer.

Share This Page