Ik vond het ook echt zo grappig, zelfs al ideƫen voor volgend jaar hahaha. Moet opletten dat hij niet al mijn verlichting gaat gebruiken wat ga ik in mijn boom duwen? hahaha
Na de Sint, dus 6 december, komt de kerstboom te staan. Hebben een erg mooie kunst boom gekocht, met lampjes er standaard. Scheelt een hoop irritaties met dat snoer gepriegel. Heb allemaal nieuwe ballen gekocht. Alles in de antraciet/zwart/wit/zilver idee. Ook leuke engeltjes, klokjes, sneeuwvlokjes erin. Wel veel glas ballen Die vind ik toch het mooist. Maar Nathan moet er gewoon vanaf blijven, en dat weet hij. Voor buiten heb ik nieuwe LED lampjes gekocht. 2 voor om onze coniferen op stokjes, en lampjes voor aan de dakgoot. IK vind die LED lampjes toch wel erg mooi!
Na vakkundig de lampjes eerst in de knoop, en toen weer uit de knoop te hebben geholpen is het nu tijd voor het betere optuigwerk!
Ik heb er wel enorm zin in, maar eerst even de goedheiligman uitzwaaien voordat ik uberhaubt de ballen te voorschijn laat komen. We hebben sinds een paar jaar een ergggggg mooie kunstboom, die niet van echt te onderscheiden is.
Ik ben me al een paar dagen heeeeel erg aan het inhouden om te wachten tot 6 december...... Of dat uiteindelijk ook lukt............
daarom ben is alvast maar met de verlichting enzo begonnen. niet echt kerst maar wel de sfeer hahahaha
Ik kan niet wachten tot het 6 december is want dan wordt ook hier de boom opgetuigd en het huis zowel binnen als buiten in kerstsferen gebracht.
Helaas geen versiering dit jaar, terwijl ik zo'n kerstvierder ben en elk jaar het hele huis versier. Dus het is wel even zuur... Maar wij krijgen eind december de sleutel van ons nieuwe huis, dus ik denk dat tegen die tijd, ons huis praktisch leeg is.
doe ook heeeeeeeel langzaam aan hahaha. tis maar goed dat de boom pas 3 december komt hoor want anders staat die boom er zo. ik hou zo van die tijd!
ben ook al begonnen, alles staat beneden, de boom staat ook al, alleen hangt er nog niks in haha morgen gaat me mams verder aangezien ik moet werken en zij er wat moois van kan maken
leuk leuk leuk hahhaa kan niet wachten om te beginnen met vesieren. nee hier echt geen mooie grote boom want jongetje doet soms echt alsof hij doof is dus laat die boom maar zitten. volgend jaar maar. mischien idd wel een klein kunstboompje ergens gewoon voor de fun. en dan nu: welke kleuren zullen jullie dit jaar gebruiken? ik dacht zelf aan zwart met champange dat vind ik erg chique en staat mooi bij onze woonkamer.