Ik weet dat dit bij veel van jullie leeft, dus zie bijgaand bericht over de inkomensgrens voor de sociale huur. Goed nieuws uit Brussel dus, nu Donner nog! "Europarlement verwijst inkomensgrens naar prullenbak" | NUL20
Wow, dat zou voor velen toch super zijn als Donner volgt. Maar goed, heb vaak het idee dat het geen makkelijke man is wat dat betreft.. Ben benieuwd..
Fijn Wij zijn van een flat (we wilden echt graag weg) naar een huurhuis gegaan van de vrije sector van een woningbouwvereniging. Omdat het niet anders kon, omdat we boven die grens zaten. Nu blijkt ineens dat we dus wel goedkoper hadden kunnen huren? fijn voor anderen, maar voor ons echt heel erg zuur. En ik zie het helemaal niet zitten weer te verhuizen.
Desert, wij nu nog net niet, over 2 jaar wel denk ik. Echt wel ergens balen voor ons, onze huur is best hoog en een paar honderd minder zou geen straf zijn.
tja.. goed nieuws vanuit brussel, maar Donner wilt niet.. die verzint wel weer een of ander noodwetje.. is die tenslotte heel goed in.. dus er word pas gejuicht als die man zwicht voor de kamermeerderheid