Kerstversiering :)

Discussion in 'De lounge' started by Josephine76, Nov 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Wij hadden een echte. Vorig jaar toch maar een kunstboom gehaald, wat een verrijking. Geen naalden meer terugvinden in februari :cool:

Toen we gingen verhuizen vonden we ze nog achter de koelkast. De kat was er maar druk mee geweest. Vandaar dat we het jaar er op een neppert hadden gekocht.

Dit jaar voor het eerst kerst met onze pup. Ben benieuwd hoeveel ballen er overblijven ;)

2. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83

:d :d

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahaha ja je hebt helemaal gelijk:D het is maar net hoe je opgevoed bent denk ik;) bij ons thuis werd sinterklaas ook overgeslagen en ja dan doe je het ook niet met je eigen kinderen:) daar komt nog eens bij dat we in het uiterste zuiden wonen(limburg) en sinterklaas toch echt wel meer een feest is van boven de rivieren;) denk ik;):p
    maar ieder het zijne toch? ;)

4. Josephine76

Josephine76 Actief lid

Aug 31, 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Veel van jullie beginnen het weekend na Sinterklaas, misschien houd ik dat ook wel aan om te beginnen. Steeds als ik in onze berging die kratten zie, lijken ze me te roepen hahaha!

Er opent hier binnenkort een winkel en ze adverteren op het raam nu al dat ze een enorme collectie kerstspullen hebben. Zelfs m'n vriend werd enthousiast toen we er afgelopen maandag langs fietsten haha.

We hebben geen ruzie om de versiering, dat laat hij volledig aan mij over. We hebben aardig dezelfde smaak. :) Zo laat hij de babykamer ook helemaal aan me over en ik mag de huiskamer restylen. Lieverd is het. ;)

5. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Oeh! Mag ik weten waar? :)
    Er kan altijd meer bij...

6. Josephine76

Josephine76 Actief lid

Aug 31, 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen

Ben even de naam kwijt, mijn vriend weet het waarschijnlijk nog wel. Het is zo'n soort aktiemeubelen winkel... aan het begin van het Boterdiep (vanuit de stad gezien), bij het Ciboga-terrein.

7. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Wij hebben een kunstboom omdat ik hier geen echte kan krijgen :(.. Als ik in NL had gewoont zou ik zeker voor een echte gaan, ws een mooie blauwspar, ruikt heerlijk en ziet er toch een stuk mooier uit..

8. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ok!
    Als ik binnenkort weer in town ben, rij ik er wel even langs. Hopelijk zijn ze dan al open.

9. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,276
    4,508
    113
    Het maakt mij helemaal niet uit ik vier gewoon alles :D, krijg ik ook meer cadeautjes ;)

Share This Page