ik weet het niet meer! ben nu 2jaar getrouwd en heb met hem een zoon van 1,5 uit een vorige relatie heb ik een dochter van 9.ben nu 12weken zwanger.zo nu en dan is er weer es ruzie zo ook gisteren.en wat doet hij dan?hij gaat lekker de deur uit en gaat de kroeg in!hij zit voor 60 te zuipen,terwijl we het niet breed hebben,en komt vervolgens thuis.dan wil hij opeens praten nou ik niet meer het is voor mij klaar!praat niet met dronken mensen!dus ik wil nu ook echt scheiden!red het wel alleen hoor,heb mijn dochter ook 5jaar lang alleen opgevoed dus dit kan wel.heb totaal geen behoefte aan hem,wil niet met hem praten wil hem niet zien helemaal niks!ben klaar met hem!zo dat is eruit en dat lucht op
Hey Henriet, dat is zeker niet niks... Ik weet niet wat ik erop moet zeggen: aan je bericht te lezen speelt er al veel langer iets... Dus als ik vraag of er niet te praten valt, denk ik: dat heb je vast al heel vaak geprobeert...
mijn mening is dat je nooit in een ruzie uit elkaar moet gaan. Als alles bekoeld is valt het altijd allemaal weer mee. Nu ben je boos en terecht maar je kan beter uit elkaar gaan als er niks meer te redden valt.
waarom zou ik het oplossen?ben toch altijd alleen!hij zit in de horeca dus hem zie ik nooit en ik maar voor de kinderen zorgen en is hij vrij dan gaat hij de kroeg in en als een dronken vent thuis komen en dan pas praten?ja ammehoela.ik kan toch ook niet zo ff de deur uit lopen?ik heb wel mijn verantwoordelijkheden tegenover de kinderen.doe het verder wel alleen!
Ik ben het wel eens met Rabia, een relatie kan je niet zomaar opgeven. Maar goed wij kennen de geschiedenis natuurlijk niet dus is het moeilijk om daar een mening op te geven.
Ik wens je in elk geval veel sterkte met het nemen van een beslissing! Maar neem die wel als je rustig bent, want je bent gezien aan je reactie nog aardig kwaad! dan kan je nooit geen spijt krijgen.
tuurlijk valt het wel weer mee he als we weer zijn bekoeld,nou dat gebeurt dus elke keer en ik kan hem toch niet altijd vergeven?er zijn teveel dingen gezegd en ik ben het nu gewoon spuugzat.de kindjes worden er geen dupe van hoor.mijn dochter van 9 begrijpt het wel en mijn zoon van 1,5 weet dan niet beter als hij groter is en het ongeboren kindje dus ook niet!ik red me wel komt goed
Meid,We geven je enkel onze mening omdat jij het hier neerzet en zo te lezen ben je aardig kwaad. Maar als je er al uit bent en je denkt dat dit het beste is voor jou en de kinderen waarom zou onze mening dan tellen,toch? Dan moet je gewoon je gevoel volgen en zal het echt wel goed komen. Ik wens je in elk geval succes.
Het is wel waar dat de kinderen de dupe worden van een scheiding, maar als ouders samenblijven enkel en alleen omwille van de kinderen, worden de kinderen daar ook de dupe van, dan mogen ze constant geruzie enz aanhoren wat ook helemaal niet fijn is, heb ik zelf mogen ondervinden bij mij thuis. Als je dus beslist om te scheiden van je man, wil ik je heel veel sterkte wensen!
Heel makkelijk achteraf natuurlijk, maar was hij anders voor dat jullie aan kinderen begonnen? Gr. Cellie.
Nou ik hoor alleen maar negatieve dingen over je man maar waar 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Je hebt vast niet het hele verhaal geschreven maar zonder serieuze therapie zou ik niet alles weggooien. Probeer hulp te zoeken, samen met je man en ik hoop dat een scheiding niet nodig is.
ik zzou inderdaad niet zomaar een relatie weg gaan gooien zeker niet nu je ook nog zwanger bent het is wel moeilijk maar probeer toch eruit te komen het is net als wat er net al stond waar twee vechten hebben twee schuld doe geen dingen waar je achteraf spijt van krijgt
ik hoop dat je er ook vanuit gaat dat je dingen anders ziet nu je zwanger bent ..dan doen de hormonen ..wat ik al eerder las ..wat is er gebeurt in die 12 weken ? dat je nu ineens zo resoluut wil scheiden ...stertke met je beslissing
zou ook eens goed nadenken en niet onmiddlijk een relatie weggooien. je kinderen hebben recht op een vader en dat mah je hen niet zomaar ontnemen zonder er aan gewerkt te hebben. ik zou het eerst eens even laten bekoelen en hem daarna eens bij de oren nemen. en inderdaad het kunnen de hormonen zijn want ik kan toen ik zwanger was ook nergens tegen en voelde me ook helemaal alleen terwijl dat helemaal niet zo is. als je man in de horeca zit en daardoor veel uren draait kan ik begrijpen dat je hem thuis wil maar hij zal ook wel zijn ontspanning nodig hebben. maar het is onze zaak niet om daarover te beslissen we kennen de situati niet jij wel. verder veel sterkte gewenst.