beweging van buiten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Myrthe, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik wist even niet zo goed de titel te verwoorden maar omdat er al mega veel topics zijn over wanneer voor het eerst voelen wilde ik er wel even vanaf wijken.

Ik ben nu 23 weken en ben heel benieuwd wanneer je de kleine voor het eerst ook van buiten hebt gevoeld. Ik voel nu nog steeds niks als ik met beide handen op mijn buik lig....

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier al vanaf 20 weken. Denk dat het per persoon verschilt, las laatst met 26 weken een opmerking dat je nu je kindje aan de buitenkant begint te voelen, maar met 26 weken had ik al een 'dansende' buik :p

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mjn buik danst ook al een week of 2, kan het best vaak heel duidelijk zien en voelen aan de buitenkant :D
    Ik heb eigenlijk geen idee wat een 'normale' termijn hiervoor is!

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Oke tja ik maak me soms weleens zorgen namelijk al is het waarschijnlijk niet nodig, maar ik voel dus helemaal niks van buiten. Heb ook geen voorliggende placenta wat ik weet....

5. fafa

fafa Niet meer actief

hier voelde ik het gek genoeg eerder van buiten dan van binnen: met 16 weken van buiten en met 17 weken ook van binnen.

Maar als je de kleine van binnen wel gewoon voelt is er niks aan de hand hoor, dan beweegt hij/zij gewoon goed lijkt me. Is alleen niet zo leuk voor de pappa ;)

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hier met 18 weken van buiten, met 14 weken al van binnen. Is wel heel vroeg hoor.

Bij m'n eerste zagen we het met 21 weken buitenaf bewegen als ik op mijn rug lag....

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ik voelde rond 18 weken aan de binnekant schopjes, en rond de 20/21 weken ook van buiten

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Pfoe... deze voelde ik van binnen met 10 weken. En ik geloof dat het met een week of 17 wel buiten te voelen was.

Nu schopt hij zowat de laptop van mijn schoot als die tegen mijn buik aan ligt.

Ben al bang voor wat er komen gaat!

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Jullie zijn allemaal heel vroeg hmmm :$ Nou hopelijk gaat die van mij het straks ook meer doen. Ik voel hem dus wel goed vanbinnen hoor maar gewoon niet van buiten helaas.

10. Chai

Chai Niet meer actief

Vanaf week 18 kon je het wel al voelen met je handen. En vanaf week 21 zie je het ook echt.
    Voel de kleine al vanaf een weekje of 15 goed.

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    voelde de kleine al vanaf wk 11
    vanaf wk 16 echt schopjes
    vanaf wk 18 kan manlief meegenieten aan de buitenkant
    en inmiddels hele golfslagbaden wat we voorbij zien komen en niet alleen zittend of liggend

wel hier placenta volledig aan achterwand

Deel Deze Pagina